Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Bones kuldet - 1 uge

Startet af Amazing Ferret, 24. Maj 2011, kl. 23:31

Anne

æv, jeg synes ellers tvserien bones havde været genial :D Der er da booth og brennan :D

Men fine små hvalpe :)

Shamua

Fine hvalpe :D Uhhh.. en angora uden næsefejl kan sku altid bruges! ... Men det havde da også været en smule forventet med de to forældre :D

Vh. Marianne

PiaLyng

Hvor de bare fine :D!
Men troede også lige det var tvserien der var temaet :$.
Sådan en bette Hodgins !

Amazing Ferret

Hehe måske man skulle lave det til tv serien Bones kuld  :fnis:

Seeley Booth
Temperance Brennan
Jack Hodgins
Lance Sweets
Zack Addy
Camille Saroyan
Angela Montenegro

Bare synd der kun er en han i mit kuld  :fnis:

Line

Ja, der er faktisk mange gode navne... Zack er sej :D
Kan du ikke bare bestemme at det er hanner i stedet for tæver?  :lol:

Amazing Ferret

Jeg har faktisk en hvalp fra 2009 som hedder Zack, så det vil jeg ikke bruge igen. men man kunne jo nøjes med efternavnet, for en pige kan jo godt hedde Addy fx

Line


Amazing Ferret


PiaLyng

Så må du altså finde dig i at der måske kommer et rottekuld med Bones (tvserien) tema :fnis:
Men navnene er geniale.. Og hvis du kun nakker efternavnene så der maaange gode navne :D!

-Du kan jo også tage nogen af de serie mordere osv der har været med i serien.. Fx "the Gravedigger" er fx en kvinde :P. (navn i serien :  Heather Taffet )

Louise V

Hvor er de kære  :) glædermig til og følge dem  :D

Line

Du har set for meget Bones pia!!!  :lol:

PiaLyng

Citat fra: Line Dato 25. Maj 2011, kl. 14:33
Du har set for meget Bones pia!!!  :lol:

neeeej da :-$..
Jeg har da kun alle sæsoner på dvder, følger med i fjernsynet og og og :-$.. Det altså en god serie! Og bones er gravid O_O!

Amazing Ferret

Bones er en genial serie - men jeg tror nu jeg holder mig til knoglerne  :fnis: :fnis:

Stephanie

Citat fra: PiaLyng Dato 25. Maj 2011, kl. 15:12
Citat fra: Line Dato 25. Maj 2011, kl. 14:33
Du har set for meget Bones pia!!!  :lol:

neeeej da :-$..
Jeg har da kun alle sæsoner på dvder, følger med i fjernsynet og og og :-$.. Det altså en god serie! Og bones er gravid O_O!

Hahaha, hvor er det tarveligt at afsløre det hvis der er folk der ikke har set afsnittet endnu. Det er jo kun 1 uge gammelt.


Erika, super søde hvalpe :D Glæder mig til afsløringen af navnene

Amazing Ferret

Jeg har valgt et andet tema som jeg synes har nogle federe navne  :fnis: Men det vil så blive afsløret når hvalpene er 2-3 uger. Skal lige kunne se hvem der er hvem af dem :fnis: