Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kreative legetøjs-idéer

Startet af lille_jill, 20. Februar 2010, kl. 12:57

lille_jill

Når jeg keder mig, så kan jeg lige så godt lave noget og hvad er mere oplagt end at lave legetøj til kræet.

Jeg startede ud med det mest logiske, nemlig bolde med raslelyd. De fleste burde kende dem, de lå i den pose som der blev uddelt ved tjek-in på DIU. Det kan dog ikke anbefales at lave 47, for det bliver ret ensformnigt:




Dernæst snuppede jeg Daisy's idé og kastede mig over mus. De fik haler af kaninpels, for min mor havde kasseret et sjal af det. De kan også rasle og har været en stor succes:






Det er også blevet til nogen ildersikrede pivedyr. Svampebob har fået skåret et lille hul og kan pive. Rotten er bare en forstørrelse af de strikkede mus og bolden er sammensyet kaninpels:








Sidste påfund er blevet så bamser som også rasler. Her er både en glad og en sur en:




Kopier gerne idéerne :)

cibatuchsi


PiaLyng


Bawa

Du er godt nok kreativ Jill :D ..
Jeg har stadig en masse af de der låg fra mælk og juice.
Vil du stadig gerne have dem? :)

lille_jill

^ja, det vil jeg meget gerne :) Og tak for rosen til alle

Bawa

Okay super :D .. Så skal jeg nok lige se om jeg kan finde dem her senere ..

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

Øv.. Hvor ville jeg gerne kunne strikke... Det er virkelig nogle fede ting.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Sølvsten


Stubba

hvor er de seje! især de der bamser til sidst - de er helt vildt søde.
Det er ikke noget du har overvejet at gøre forretning indenfor? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Malene

Smølfines bryst :lol:
Ej, du er bare så super sej til det der, Jill! Ville ønske jeg havde tålmodighed til sådan noget.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Rofus: har overvejet det, men efter at jeg lavede alle de der bolde til DIU, så droppede jeg det lidt igen.. Men hvis nogen er interesserede, så måske da.

CarinaNielsen

bare jeg kunne lave sådan noget fint noget. jeg kan kun lave hængekøjer i kanin pels. :)
Basserne fra Herning. :)

KariN

Det er nogle gode idéer du har Jill :D Hvem der bare selv kunne finde ud af den slags :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er det aldså bare kreativt.. De er rigtig fine..  ;)