Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

lækker tunneltårn

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 24. Marts 2010, kl. 08:51

Soelberg`s SUN ferret

ja sådan en tror jeg godt at mine ildere gad at have deres poter i  :fnis:

http://www.ferrettower.com/

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ahr tottal genial ting...
Lige noget for mine små totter...

Soelberg`s SUN ferret


ja total lækkert tårn, men også ret dyrt. Tror jeg vil eksperimenterer med at lave et selv, det bliver nok ik helt så smart at se på men garanteret billigere ;)

Peewit

Tror lige den bedre halvdel herhjemme skal se den, håber lidt han kan lave sådan en.. :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Danja

Nøøøj den ser lækker ud! Tror at jeg skal se om jeg ikke godt kan lave sådan en selv, det burde ikke være for svært :)

Anne

Man kan sikkert nemt lave noget lignende selv. Udover det, så har vi tit bygget store legeborge til ilderne i rør og papkasser. Det gode r at når man er træt af at glo på det så kyler man det bare ud og bygger måske senere et nyt.

Sølvsten

Den har jeg også kigget på i lang tid. Synes egentligt ikke den er så dyr men den er meget tung så den bliver dyr at få sendt til Danmark. Hvis nogle laver sådan en er jeg meget interesseret.

AlisVolatPropiis

vikl et rør om et bordben...det er samme resultat bare billigere :)

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 24. Marts 2010, kl. 13:33
vikl et rør om et bordben...det er samme resultat bare billigere :)

Jo jo men gennemsigtige rør er jo heller ikke billige og der går alligevel mange til sådan en. Men du gav mig nu alligevel en god idé der.

RockaHulla


Anne

Christel: jeg tror ilderne er ligeglade om det er gennemsigtigt

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 24. Marts 2010, kl. 20:54
Christel: jeg tror ilderne er ligeglade om det er gennemsigtigt

Ja Anne det er jeg også sikker på de er, men det er så sjovt for os mennesker at se dem i de gennemsigtige rør. Jeg har et af hver og det er for det meste det gennemsigtige de leger i. Bare for at underholde os mennesker.