Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mad bestilling

Startet af jean08, 24. Januar 2012, kl. 01:16

jean08

Jeg fandt denne side (http://www.godttildyr.dk/) og ville høre om det er okay for prisen derinde.
Der tænker jeg på:
Applaws, kitten 2,0 kg - 169 kr
Orijen, Cat/Kitten 400g - 40 kr

A_M_T >Team Unique Ferrets<

De to priser der er helt alm! Hvis du vil ha det lidt billigere kan det godt betale dig at købe på zooplus.co.uk ;0)

KariN

Eller zooplus.de

Ofte er den tyske side billigere end den engelske zooplus er :) Det er i hvert fald min egen erfaring :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Du kan også købe det i min lille biks :) Jeg kommer på både DIU og VIF, og du kan sagtens reservere på forhånd.

Jeg sælger Applaws Kitten.
2 kg. – 160 kr.
7,5 kg. – 425 kr.
Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato 24. Januar 2012, kl. 08:07
Eller zooplus.de

Ofte er den tyske side billigere end den engelske zooplus er :) Det er i hvert fald min egen erfaring :)

Hmm fodder plejer ellers generelt at være billigst på den engelske og den tyske er bure osv tit billigere.. Men Vitamnipastaen er vidst billigst på den tyske.. Jeg køber i hver fald fodder på den engelske  ca hver 2-3 mdr og der plejer den britiske altid at være billigst!

Men derfor skal man selvf lige krydstjekke med begge for man hved jo aldrig ;O)

jean08

Åhh er slet ikke med i det hvad angår tysk, det dur jeg slet ikke til og kan det fra den engelske side ikke blive taget i tolden ?
Desværre kommer jeg ikke på udstillinger.. endnu ;)
Men ellers mange tak for svar.

mette11

Hvis du bestiller indenfor EU kommer der ikke told, moms osv. på og det kan heller ikke blive konfiskeret i tolden  ;)

jean08

Okay tak.

Men så er spørgsmålet lige, er det pund priserne står i inde på zooplus.co.uk ?

mette11

Jep der står £. Den tyske er i euro. Du kan omregne det på www.valutakurser.dk