Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

N&D i MaxiZoo

Startet af Malou, 27. Marts 2012, kl. 21:38

Malou

Hej alle :)
Fandt et nyt fodermærke her den anden dag i MaxiZoo, og ville lige høre hvad i synes om det :) Har ikke købt det endnu, men synes det så interessant ud. Der er godt nok frugter på forsiden, men så vidt som jeg kunne læse var det bare noget ekstrakt for at give vitamin.
Er der nogen der har hørt om det før?? De sagde det var ret nyt i Danmark i MaxiZoo, men jeg har hørt at der er mange der køber over nettet alligevel...

Det var der sådan set i 4 forskellige varianter (kylling, lam, vildsvin, fisk), men her er den med kylling :3 

Her er alle informationerne, der stod bag på pakken:

http://www.farmina.com/?q=en/content/product/chichen-pomegranate


Her er et billede:

mette11

Når jeg lige kigger hurtigt på det ser det ganske fornuftigt ud. Det indholder kartoffel og andre frugter osv, men det er i små mængder heldigvis. Det er ikke perfekt foder til ildere, men absolut meget bedre end meget andet.  ;)
Jeg har ikke set det før, men synes da virkelig at det er positivt at der kommer flere og flere forskellige typer foder på markedet som ser fornuftige ud.

Anne

Det kan godt være svært at gennemskue hvor mange kulhydrater der er i, men synes det ser ok ud i forhold til så meget andet, og hvis jeg vandt en pakke på en udstilling, ville jeg nok bruge den i min blanding.

Malou

Tak for hjælpen, det lyder jo ikke helt ude i hampen så :) De sagde, de ville få det i deres sortiment i alle MaxiZoo butikker fremover, og synes jo det var lidt smart, hvis jeg fandt et mærke jeg kunne få i nærheden... Og så mindede det mig en smule om Orijen..
Jeg blander med noget ZiwiPeak cat (venison and fish), som han altid fisker ud først når det er i :p men som studerende har jeg simpelthen ikke råd til kun at give ham det, så har kigget rundt efter noget andet til at blande... Nu er det her heler ikke super billigt (stadig billigere end ZiwiPeak dog <.<)... Men han spiser jo heler ikke det helt store den lille dreng.