Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dårlig mave efter træffet i lørdags

Startet af lille_jill, 14. Januar 2011, kl. 17:27

ninaliv

Citat fra: lille_jill Dato 23. Januar 2011, kl. 13:23
^ Ja, han virker rask :) har lige været i tørkosten for første gang i 4-5 dage og lavet 1-2 perfekte bæer :) Men tror nu alligevel lige at jeg ringer til Alison imorgen.

åhh hvor dejligt, har godt nok tænkt meget på jer  :love:

Charlotte

Det er godt han endelig har fået det bedre.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lenac

Det er godt at høre at de har fået det bedre. Trunte ligger og snøfter ved siden af mig på sofaen og virker ret sølle, overvejer virkelig at tage en tur mere til dyrlægen. Kan ikke forstå hun kan være frisk nok i løbet af dagen og så lyde som en der har røget 40 smøger når vi når hen på aftenen???
xoxo Malene <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: lille_jill Dato 23. Januar 2011, kl. 13:23
^ Ja, han virker rask :) har lige været i tørkosten for første gang i 4-5 dage og lavet 1-2 perfekte bæer :) Men tror nu alligevel lige at jeg ringer til Alison imorgen.

Seriøst hvor er jeg bare glad nu. Det er virkelig bare den bedste nyhed i år det der..  :dans:
Så var det måske bare den store kladt der skulle ud, så han kunne får det hele igang igen.
Det er bare så dejllgt for dig Jill.  :dans:

lille_jill

Har fået en tid i eftermiddag.  Han. Er stadig dehydreret og spiser meget lidt.

Eliza

Hvis det er ECE så kan det jo godt gå lidt frem men hurtigt tilbage igen og der skal jo ingenting til før han bliver dehydreret når han ikke er ovenpå.. Hvis det bliver ved så er prednisolon (staves) måske en god ide for en periode..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Han er sendt til scanning nu, tager helt til christel og hendes kræ og venter på svar. Alison mente at der måske var noget i tarmen.

Anne

godt Jill at der bliver gjort noget! Jeg krydser alt for din dreng!

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Vi krydser også alt hvad vi har for Chucky
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

scanningen kunne ikke give svar. Der var en udposning som enten er betændelse eller kræft. Han er indlagt hos Alison nu.

Mustela

Citat fra: lille_jill Dato 24. Januar 2011, kl. 18:50
scanningen kunne ikke give svar. Der var en udposning som enten er betændelse eller kræft. Han er indlagt hos Alison nu.

Stakkels lille Chuck :( og selvfølgelig dig Jill :( Jeg krydser mine fingre og håber på det aller bedste <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

cibatuchsi

det er jeg ked af at høre Jill. men han er da i de bedste hænder

Delle

Håber det bedste for Chucky og dig Jill...

Shamua

Åhh kom nu Chucky, bliv rask :(

Krydser fingerne Jill :'(
Du ved hvor jeg er hvis du vil snakke :)

Vh. Marianne