Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dårlig mave efter træffet i lørdags

Startet af lille_jill, 14. Januar 2011, kl. 17:27

Anne

Åj Jill :( Jeg tænker på dig! Får du brug for at snakke så er jeg nok alligevel oppe hele natten for at læse til eksamen, så bare skriv på sms, hvis du får brug for lidt "selskab"

lille_jill

Tak allesammen :)

I det mindste oplyste Alison rimeligt hurtigt om, at han altså var for frisk til at få drop, for han ville bare pille det ud igen.
Nu har hun lige ringet og sagt, at han spiser recovery frivilligt af en sprøjte og at han er meget sød at have :)

Mustela

Citat fra: lille_jill Dato 24. Januar 2011, kl. 20:02
Tak allesammen :)

I det mindste oplyste Alison rimeligt hurtigt om, at han altså var for frisk til at få drop, for han ville bare pille det ud igen.
Nu har hun lige ringet og sagt, at han spiser recovery frivilligt af en sprøjte og at han er meget sød at have :)

Ihh hvor dejligt :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Charlotte

Hvor er du uheldig. Krydser endnu engang fingre for ham.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninaliv

krydsre fingre, og håber på det bedste

KariN

Citat fra: lille_jill Dato 24. Januar 2011, kl. 20:02
Tak allesammen :)

I det mindste oplyste Alison rimeligt hurtigt om, at han altså var for frisk til at få drop, for han ville bare pille det ud igen.
Nu har hun lige ringet og sagt, at han spiser recovery frivilligt af en sprøjte og at han er meget sød at have :)

Det er da et godt tegn :)

Vi krydser fortsat alt og håber det bedste for søde Chucky og dig :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hvordan mon Chucky har det her til morgen???

Mustela

Citat fra: Sølvsten Dato 25. Januar 2011, kl. 10:08
Hvordan mon Chucky har det her til morgen???

Ja, det ville jeg også rigtig gerne vide :) Håber han er i bedring.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_jill

Har ikke snakket med Alison endnu, men har fået at vide at han har spist godt af recorvery og endda lidt tørfoder.

Eliza

godt at høre han har det nogenlunde nu håber det forsætter i den retning..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Hun ville lige befamle ham en ekstra gang for at se, om han var lige så øm idag som igår. Ellers skulle han være løsladt :)

Sølvsten

Det lyder godt så må han skynde sig at blive rask

lille_jill

Jeg kan hente ham 16:45 og så ville Alison lige forklare hvad vi skal stille op med ham.. Æh.. det ved jeg så ikke lige hvordan lyder.

Men fik at vide af sekretæren (eller hvad hun er) at han var sød og de var meget forelskede i ham, så det var altså ikke sikkert at han kom med hjem :fnis:

Sølvsten

Nej han må hellere flytte hjem til mig.

Held og lykke med det Jill

lille_jill

Så er han hentet....og faldet i søvn i dynen efter 5 minutter.
Det er stadig uvidst hvad han fejler, men det er nok noget betændelse i mave/tarm og eftersom at han er en ualmindeligt sart ilder, så kræver det bare noget ekstra at behandle.
Alt det medicin jeg har fået med til ham, må give ham status som DK's mest medicinerede ilder. Han skal have 3 forskellige ting i hhv. 5, 20 og 21 dage. Det meste er piller som jeg selv skal knuse og opløse i vand og så give i sprøjte.
Desuden skal han nok i noget forebyggende behandling for mavesår og muligvis på en specieldiæt.

Han skaldet på maven, men var i det mindste ikke blevet bedøvet til scanningen. Fik fortalt at de havde været 5 mennesker til det; 3 til at holde, 1 til at give olie og 1 til at scanne. Så opmærksomhed har han da fået rigtigeligt af.
Fik vist billeder af, hvordan han havde bosat sig i den enes hætte og så været "med på arbejde" hele dagen :)