Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nyt sengetøj til mine små "stjerner"

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 31. Oktober 2010, kl. 18:53

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har lånt en god symaskine der ikek broker sig når man syer i flere lag fleece og fpr et stykke tid siden købte jegdet fedeset stjernefleece (sys jeg selv!)

Og det er hvad der kom ud af det:


Først en kube, som loui så fint viser hvordan skal bruges :zz:

En puttepose...

En skøn seng...

Og en alm. lommekøje...

Og til sidst syede jeg lige en puttepose som passer til et sæt med i milistof som jeg tidligere har syet...

Shamua

Fede ting du har fået syet dig :D... Jeg har også en køje i det stjernestof, bare pink og grøn :P.. Det er super fedt!

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 31. Oktober 2010, kl. 18:59
Fede ting du har fået syet dig :D... Jeg har også en køje i det stjernestof, bare pink og grøn :P.. Det er super fedt!
tak, sys det er så fedt.. elsker farverne..

FerretParadise

Den der seng er ret fed. :)

Gid jeg kunne finde ud af at sy, og så selvfølgelig havde en god symaskine.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Oktober 2010, kl. 20:02
Den der seng er ret fed. :)

Gid jeg kunne finde ud af at sy, og så selvfølgelig havde en god symaskine.

Tak, faktisk er det sårn en meget billig seng til 10kr fra maxizoo hvor jeg så egentlig "Bare" har ombetrukket den... Ja en ordentlig sygmasikne er virkelig en fordel når man syr i fleece... Den her er endda en af de billige mærker men den syr langt  bedre end den sidset symaskine jeg lånte så det er bare dejligt.. Skal vidst til at ha købt en selv;o) er blevet huk på at sy..

Rokkie

Ser godt ud!

Man kan købe sådan nogle på diverse træf, kan man ikke?

(Mig + symaskine = AAAV!)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Rokkie Dato 31. Oktober 2010, kl. 21:21
Ser godt ud!

Man kan købe sådan nogle på diverse træf, kan man ikke?

(Mig + symaskine = AAAV!)

På udstilling kan du som regel godt;o)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så fik jeg lige syet en seng mere. Så nu er mit milisæt ved at være komplet;o)

Beklager det beskidte gulv, men det er lige ved vores havedør, hvor hunden blir lukket ud og ind o i disse regntider er det umuligt at holde rent..

Anne

Det ser super godt ud! Ej jeg har bare lyst til at sy, men som det ser ud nu har jeg slet ikke et bord aty sy ved. jeg har ellers både symaskine og stof!

Har har du fyldt i militærsengen og hvor har du fundet de ? Synes det er svært at finde pudefyld der er til at betale

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#9
Citat fra: Anne Dato  2. November 2010, kl. 15:43
Det ser super godt ud! Ej jeg har bare lyst til at sy, men som det ser ud nu har jeg slet ikke et bord aty sy ved. jeg har ellers både symaskine og stof!

Har har du fyldt i militærsengen og hvor har du fundet de ? Synes det er svært at finde pudefyld der er til at betale
Tak, jeg er også blevte helt bidt af at sy...
Har bare købt idsse puder i ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10125306  de er billige nok og i en pude var der mere end rigeligt til at lave den send jeg har syet med en diameter på 33 cm.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner