Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vi lærer hinanden at kende...og leger

Startet af AlisVolatPropiis, 13. December 2011, kl. 14:54

AlisVolatPropiis

.....mig og mit nye kamera...vi er stadigt ikke helt gode venner, og jeg skal virkelig lege og øve med i photoshop...men jeg har gode støtter, læremester og motivatorer :) (tak Anne og Julia <3 )

Lidt billeder fra Zoo -hvor jeg havde en herlig tur med Karina <3

Første billede er redigeret af Anne Bank :)


Og dette af Julia K. Beck :)


Resten af mig selv...dog uden photoshop...nogle er lidt uskarpe..men motiverne var bare så fiiine...







Og så tog Julia mig lige ud på en rigtig mentor tur, hvor vi efterfølgende legede i photoshop :)
Det kom der disse resultater ud af:







Shamua


Vh. Marianne

mette11

Jeg er helt vild med odderen der kigger på sin pote  <3

Sølvsten


Dyrenørden

Jeg vil også have en mentor der kan tage mig med ud at tage billeder! Nu har jeg haft mit spejlrefleks i over 1 år og har stadig ikke helt styr på det og kan intet i forhold til redigering :(

Anne

Som jeg allerede har sagt Trine, så er det bare super fede billeder :D

Dyrenørden: jeg er på ingen måde prof, men jeg tager gerne en fototur en dag, og kigger også gerne på dit kamera om jeg kan finde ud af det (jeg ahr selv olympus, men nikon og canon som de fleste har plejer at være til at gå til).

Amazing Ferret

Anne du må også gerne tage mig med  :D Jeg har heller ikke helt fundet ud af mit kamera...jeg synes nemlig det laver nogle underlige billeder en gang imellem

Dyrenørden

Skal vi så ikke arrangere en foto tur sammen i det nye år? Det kunne være super hyggeligt :) Jeg har et Canon :)

Amazing Ferret

Jo det kan vi godt  :D Jeg har et Nikon D3000

AlisVolatPropiis

tusind tak skal i have :D Anne jeg arbejder i hvert fald hårdt på at lære det hele :) og ja nogle af dem elsker jeg også, men jeg gad godt lide flere gode og mindre kiks :lol: der jo en million milliard kiksere også...men hvis man leger lidt med billedredigering så sker der nogle gange ting og sager, andre gange må man bare prise sig lykkelig for ens kamera er digitalt, og man har 32gb memory...så man kan knipse løs og finde de femten bedste ud af 580 billeder :lol: :x

Dyrenørden


Barky

Jeg er ihvertifald frisk på en fototur mere..!!! :D Det var smadder hyggeligt, og næste gang skal jeg nok love IKKE at være dødsmadret oven på astifest og 3timers-traven-på-fælleden.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis


Barky

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 13. December 2011, kl. 17:51
Julia...det vil jeg se fem til :D

Så laver vi den der konkurrence du snakkede om... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Haha...ja...måske skulle vi lave en...copenhagen zoo photo challenge? :P