Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

findes den aftegnløse silver stadig

Startet af tzari, 27. Juli 2009, kl. 00:15

tzari

Hej

Kom til at tænke på en ting findes der stadig silvere uden en eneste hvid plet. Vil gerne have nogle navne ikke bare ja self gør der det det har jeg selv set på en hp for det billede kan være 15 år gammel (overdrivelse fremmer forståelsen)

Kom frem med de aftegnløse silvere er lidt nysgerrig  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

jag antar att du menar de silver som inte är tomte? (vanligast förekommande).... då bör an inte glömma att även om en silver idag, 2-3-4-5 etc år gammal inte har några somhelsta tecken, så betyder det inte att den INTE hade det som valp... vita fläckar är väldigt vanligt när de är små, men det hinner oftast "försvinna" innan valpen ens hunnit flytta hemifrån. Därför är det så viktigt att alla teckningar antecknas utav uppfödaren, från de att de först dyker upp. Oavsett om de försvinner sedan. För rent genetiskt finns de ju alltid kvar.
Min ludde är silvertomte. När han var ca 6 veckor hade han en antydan till vit flcäk på huvudet, som sedan försvann. Chaos, från min katastrofkull förra året, även han silvertomte, hade samma vita fläck på huvudet, men den försvann innan han blev 9 veckor. Nu är detta visserligen tomtar. Men de flesta silver brukar ju i regel börja med att vara riktigt ljusa tomtar, som sedan "roanar" och blir "utan" tecken.

Anne

Hvis sif lever 2 år til så vil hun ligne en der ikke har aftegn pga roan så det hele flyder sammen, men det betyder jo ikke hun ikke har, gentagelse af hvad sara sagde.

Ellers her jeg personligt aldrig set en silver uden aftegn.