Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kan i hjælpe mig med Venus?

Startet af Shamua, 8. November 2009, kl. 03:00

Shamua

Hej

Jeg har jo fået en lille ny pige - Venus. Jeg tror hun er mørk pastel, men kan i hjælpe mig med at blive sikker, og hvad hedder hendes aftegninger? :)
Hendes øjne er også lidt specielle synes jeg.
Indenfor hvor der ikke er meget lys er de sorte. kommer der lidt lys på er de sorte med en blå/lilla kant hele vejen rundt. Og når lyset falder direkte ind på hendes øjne er det ligesom om at det der er hvidt ved mennesker er sort hos hende, og pupillerne er så røde - samme farve som ved albino.

Håber der er nogen der vil hjælpe mig.

Billede 1 - Her er hendes ansigt:

Billede 2 - hagesmæk forben og poter:

Billede 3 - Hendes krop:

Billede 4 - Krop uden blitz:

Billede 5 - mave og lår:

Billede 6 - Halen

Billede 7 - ryggen





Vh. Marianne

Shamua


Vh. Marianne

Shamua

#2
det jeg mener med øjnene kan ses på billed 2.. det røde i øjnene genspejler blitzen..

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret

ja hun ser ud til at væe mørk pastel med BIB/MITT eller tomte som nogle kalder det

Black Diamond

#4
Det med øjnene der lyser rødt når der kommer lys i dem, kalder man robin. Det er der mange ilderer der har. Det er meget normal. Det med kandten der skifter farve, har min Tjalfe også. Men jeg tror ikke der er nogen sådan lige grund til det.
Farven vil jeg kalde en Mørk Pastel..

Amazing Ferret

Hmmmmm ja hun ligner lidt en pastel, men jeg tror jeg vil andre farver for hun har alt for meget hvidt til at være en normal pastel. Med tiden vil hun sikkert blive silver

Cille

Retter lige Maria lidt :fnis:
Det hedder rubin og ikke robin øjne

Black Diamond

Citat fra: Cille Dato  8. November 2009, kl. 23:56
Retter lige Maria lidt :fnis:
Det hedder rubin og ikke robin øjne

Skrev jeg ikke det.. GG.. mig og stavning :-$  Ved godt hvordan det stavet  :fnis:

Shamua

:D.... okay tusind tak for svarene... Dvs. hun måske er roan?.. havde netop mistanke om hun kunne være det pga. hun har så meget hvidt :)

Vh. Marianne

Stubba

hun er vel først roan, hvis hun skifter farve? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

ja ja kloge åge :P... ps. kommer hjem imorgen :)

Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua


Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

Undskyld for OT, men hun er virkelig smuk :love: