Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Snak Miss Velcros aftegninger

Startet af Lena og Peter, 27. Februar 2010, kl. 21:31

Lena og Peter

Citat fra: Amazing Ferret Dato 29. Januar 2010, kl. 15:25

Miss Velcro er født den 23 maj 2008
Hun er silver mitt
Velcro har noget af det mest rolige og dejlige sind. Hun elsker at tøffe rundt og hygge sig og hun er altid med på at lege  :)



Hun er da ikke Mitt men Bib... Eller er det os der roder rundt i betegnelserne?? :P

Men hun er da en rigtig køn pige.

Amazing Ferret

#1
mitt er de hvide poter - jeg ved godt at de ikke er vildt store de "handsker", men de er der  :fnis:

Der skulle også have stået tomte som er betegnelsen for bib og mitt

Anne

en silver med tomte kaldes som regel silvermitt i andre lande.
Hun har både mitt og bib (tomte), men det er jo forskelligt hvilke betegnelser vi benytter.

Malene

Hun er vel egentlig tomte med blaze :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret


Anne

GUd ja, jeg havde slet ikke kigget på hendes hoved :lol:

Amazing Ferret

Ja hun har blaze - den er så lidt underlig for det går mellem ørene og så ned bag højre øre

Anne

#7
er det så en sammenhængende blaze, eller skal hun i virkeligheden forfremmes til harlekin?  :fnis:

Starshineferrets


Amazing Ferret

#9
Anne - Hmm se det er et godt spørgsmål  :fnis: Jeg synes selv den ser splittet ud, men er ikke sikker. Jeg må prøve at få taget et billed så i kan se hende bagfra

Anne

hvis den ikke er sammenhængende eller der er hvide pletter omkirng den, så er hun harlekin.

Amazing Ferret


Amazing Ferret

Måske tråden skulle deles  :)

Her lidt billeder jeg lige har taget








Anne

det er svært at se når hun er så lys, men det ligner der er en helt hvid plet under blazen ude i siden, og hvis det er rigtigt så er hun harlekin.

Amazing Ferret

#14
^^ ja det er rigtig hun har den hvide plet bag højre øre som går i forlængelse af blazen