Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sunshine Ferret - Opdrætternavn

Startet af FerretParadise, 8. Maj 2010, kl. 08:37

FerretParadise

Jeg synes navnet minder super meget om Starshine Ferrets.
Ann Hillerslev.

CarinaNielsen

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Maj 2010, kl. 08:37
Jeg synes navnet minder super meget om Starshine Ferrets.

ja det gør det enlig også. :) ,.. men pyt med det.. :) så længe det ikke er det samme.
Basserne fra Herning. :)

FerretParadise

Ja det er jo 2 helt forskellige sider.
Personligt tror jeg bare, at jeg havde valgt et navn til mit nyopstartet opdræt, som ikke mindede om et andet. Sådan at det blev mere unikt, et som folk husker for hvad det er, og ikke fordi det minder om et andet. Hvis du forstår. ;)
Ann Hillerslev.

CarinaNielsen

Citat fra: FerretParadise Dato  8. Maj 2010, kl. 10:47
Ja det er jo 2 helt forskellige sider.
Personligt tror jeg bare, at jeg havde valgt et navn til mit nyopstartet opdræt, som ikke mindede om et andet. Sådan at det blev mere unikt, et som folk husker for hvad det er, og ikke fordi det minder om et andet. Hvis du forstår. ;)

hehe forstår jeg godt- :)
men det er fordi mine forældres gamle katte opdræt hed sunshine cats.. så vil jeg gøre sådan det er kommet op igen. :)
Basserne fra Herning. :)

Starshineferrets

Haha ja, jo, jag måste hålla med om att det nu påminner mer än en hel del om mitt uppfödarnamn ;)
Men visst, det är inte samma namn.. Star och Sun är ju inte riktigt samma sak... men med shineferrets för ju att mer än halva namnet samma ;)

Jag skulle däremot upp skatta om du inte använder SF som prefix till din uppfödning. Eftersom det är det prefix jag använder.. och det skulle vara ganska så tråkigt om folk förväxlade oss eller våra valpar

CarinaNielsen

Citat fra: Starshineferrets Dato  8. Maj 2010, kl. 13:05
Haha ja, jo, jag måste hålla med om att det nu påminner mer än en hel del om mitt uppfödarnamn ;)
Men visst, det är inte samma namn.. Star och Sun är ju inte riktigt samma sak... men med shineferrets för ju att mer än halva namnet samma ;)

Jag skulle däremot upp skatta om du inte använder SF som prefix till din uppfödning. Eftersom det är det prefix jag använder.. och det skulle vara ganska så tråkigt om folk förväxlade oss eller våra valpar

hehe det er dejligt du skriver starshine ferret. :) fordi det er godt og høre din mening til det. :) men jeg tror jeg ændre det til SunshineIlder. så kommer der heller ikke bøvl med det :)
Basserne fra Herning. :)

CarinaNielsen

www.123hjemmeside.dk/Sunshineilder her er den. der kommer mere på den , men nu er den startet. skrive evt. i gæstebogen hvad i synes der kunne gøres bedre eller tilføjes..
Basserne fra Herning. :)

Starshineferrets

Det kan du ju också göra, om du känner för det... annars kan du ju ha synonym eller ord som liknar sunshine, te.x SunRay Ferrets  SunBeam Ferrets, SunStrike ferrets,  SunGlow ferrets, SunGlitter Ferrets , Aurora ferrets, SunShimmer Ferrets tec

CarinaNielsen

Citat fra: Starshineferrets Dato  8. Maj 2010, kl. 14:14
Det kan du ju också göra, om du känner för det... annars kan du ju ha synonym eller ord som liknar sunshine, te.x SunRay Ferrets  SunBeam Ferrets, SunStrike ferrets,  SunGlow ferrets, SunGlitter Ferrets , Aurora ferrets, SunShimmer Ferrets tec

heh ja kunne jeg . og gode forslag. :) men jeg har lavet det om nu , :) så det hedder Sunshine Ilder
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret

Jeg synes nu Sunshine Ferret lyder bedre og hvis det er det du bedst kan lide, så skal du kalde det uanset hvad andre mener  :)


CarinaNielsen

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. Maj 2010, kl. 20:20
Jeg synes nu Sunshine Ferret lyder bedre og hvis det er det du bedst kan lide, så skal du kalde det uanset hvad andre mener  :)

SÅDAN. i har ret. Mit opdræt skal hedde Sunshine Ferret. BASTA!!
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret


Starshineferrets

inte mig emot, som jag redan sagt. Även om det är likt, betyder ju som sagt två olika saker ;)
men som sagt, jag skulle uppskatta om du använder ett annat prefix än "SF's", eftersom det är vad jag har användt sedan 2008. Jag säljer en del valpar till DK och är även själv på utställningar där så man behöver inte blanda ihop våra uppfödningar och valpar mer än nödvändigt ;)

Amazing Ferret

Hun kunne jo bruge SSF  :) eller lade være med at bruge forkortelser

Starshineferrets

Yup SSF är ungefär vad jag hade tänkt föreslå :P SS e nog lite dumt haha