Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 skønne drenge :(

Startet af CountessB, 29. Juni 2009, kl. 18:05

CountessB

Hej allesammen..

Det er med stor sorg at jeg nu - efter laang tids overvejelser - har besluttet mig for at sætte mine to dejlige drenge til salg.
Som min situation er lige pt, har jeg simpelthen ikke tiden og overskuddet til dem  :(
Derfor har jeg valgt at skære drastisk ned i mit dyrehold, hvilket desværre også kommer til at gå ud over mine 2 drenge.
Det drejer sig om Felix.. En 4½ år gammel standard-dreng som jeg har haft i 3 år. Og hans bedste ven, Bobby (albino) på omkring 5 år, som har boet her hos os i omkring 2 år.
De to drenge har haft en 3. bofælle som de har gået med længe, helt uden problemer af nogen art, han blev kun omplaceret til nyt hjem pga. han ikke kunne med mine katte. Felix og Bobby er vant til at omgås kattene, og der er ingen problemer der.
De er begge godt opdragede, og bider aldrig, dog kan de nappe lidt under leg, men intet af betydning! Som sagt vant til andre dyr, og ved også hvad børn er for nogen :)

Både Felix og Bobby er passet med vaccinationer og dyrlægetjek, og begge er kastrerede. Fodret med killingemad fra Royal Canin.
De sælges incl. deres bur, deres tæpper, madskåle, hængekøje, toilet, rør og hvad der nu ellers er, samt mad til nogle dage for 2500,- eller bud.. Det vigtigste er at de får et blivende hjem, da de begge har skiftet hjem før de kom til mig, så det synes jeg ikke de fortjener mere af :(

Jeg håber på at kunne finde et godt og blivende hjem til de to dejlige drenge, hvor de får lov at blive nusset og stimuleret som de fortjener her på deres sidste år, for det fortjener de virkelig!


Kan kontaktes på besked herinde eller på mail: notdead_yet@hotmail.com hvis du er interesseret eller har spørgsmål til mine to drenge :)
Billeder er på vej.

CountessB

Lige et par billeder

Bobby




Felix




Og sammen  <3

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

CountessB

Ja, de er stadig til salg...

CountessB

Er der slet ingen der kunne være interesseret i disse 2 drenge?  :love:

Rinus

Jeg kender nogen der måske er meget interesseret i dem. :)
men har lige et spørgsmål :
sælges de også til første gangs køber, med børn på 10 og 13?

Mulle

NEJ! Hvor er de kønne!  :love:
så synd for dig at du skal af med dem :(

CountessB