Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ældre herre sælges

Startet af Lea, 12. Juli 2009, kl. 14:46

Lea

Klunte sælges da jeg er allergisk overfor ildere,

Han er mellem 3 - 5 år .
Standard farvet.
Kasteret.
Helt tam . bider ikke i ansigt eller fødder,
Vant til at sove i min seng om natten, Bakketrænet.

Han er en kanon førstegangs ilder.

Rigtig sød og dejlig lille herre. :)

Han koster 500kr. der følger hans sele med ham da jeg altid har gået tur med ham om aften . :)

Han sælges kun til blivende hjem.

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

tzari

er han vaccineret(hvis ja hvornår skal han revaccineres) eller chippet?  Hvordan er han med andre ildere ?

Desuden er han Standard Tomte eller standard med Mitt og Bib  :)

Held og lykke med salget.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lea

Citat fra: tzari Dato 12. Juli 2009, kl. 22:23
er han vaccineret(hvis ja hvornår skal han revaccineres) eller chippet?  Hvordan er han med andre ildere ?

Desuden er han Standard Tomte eller standard med Mitt og Bib  :)

Held og lykke med salget.

Jo han er vaccineret og skal vaccineres her i august. og nej han er ikke chippet.
og han kan med såen set alle ildere. men han kan godt være lidt hård overfor andre ildere. da han godt vil bestemme.

Kan godt være han har de aftegn ...

Hvorfor skriver du når du ikke er interesseret?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Skrev du ikke på et tidspunkt at han ikke kunne med andre ildere, eller meget få?

Lea

som jeg skrev Han kan være lidt hård overfor andre ildere pga at han vil bestemme.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Jeg kan godt nok ikke sidde og sige hvilke ildere han kan sammen med og hvilke han ikke kan .. det er umuligt... Han kan med dem jeg har nu .. han er kun hård mod fluffy nogle gange. og var det også overfor Boline.. og han kunne ikke lide barcardi ..

Men man kan sku ikke sidde og sige hvilke han kan og hvilke han ikke kan .. det er noget man finder ud af når man sætter dyrene sammen ..

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

tzari

Ok. Prøvede bare at hjælpe fremtidige købere  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lea

Nu vil køber få alt afvide om ham . og skal nok fortælle hvad man skal vide . og hvad der er behov for at vide.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3