Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 dejlige hanner gives væk til godt hjem

Startet af Namilla, 1. September 2009, kl. 13:00

Namilla

Onsdag imorgen? Ja enten er jeg så på kursus, eller også er jeg syg... jeg er nemlig sygemeldt idag... men hvis jeg er på kursus, så skal jeg nok være hjemme til kl.17...
Uha, jeg har slet ikke fået kigget ordentligt på alt udstyret, fordi jeg alligevel ikke kan tage billeder af det (fordi kameraet er til reperation), men jeg har et kæmpe kæmpe bur... ca. 200*120*80 cm, men det er I nok ikke interesserede i, når I har et... det kan I i øvrigt se billeder af her http://www.ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=6682&hilit=mon+de+kan+lide+det%3F
Derudover har jeg vandflasker, foder-automat, 4 seler (en sort læder med nitter fra ferret couture), en masse hængekøjer og legetøj. Der er også madskåle og transportkasser/tasker.

muligvisengnu

Ja, det var sådanset i morgen vi overvejede :)
Jamen ellers må vi jo lige kigge på det når det er. Legetøj, seler og sådan noget kan man ihvertfald ikke få for meget af. Og en transportkasse kan vi nok også godt få brug for :)
Så er vi fri for at slæbe en med

Namilla

Jeg er sygemeldt imorgen også, men jeg skal nok få stablet mig på benene til I kommer... så skal jeg også nok se om jeg kan få fundet nogle af alle tingene frem og få det gjort rent...
Men du har mit nummer, så du kan jo lige skrive en besked, når du ved hvornår I kommer...

muligvisengnu

Det lyder jo godt
Jamen vi skrives lige ved i morgen så
Rigtig rigtig god bedring  :)

Namilla

Så er mine tre drenge blevet hentet... det er godt nok tomt nu...men jeg er helt sikker på at Danielle og Daniel vil give dem et godt hjem...
Tråden må godt låses...