Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

2 piger fra hillerød internat mangler hjem

Startet af HB-Ferrets, 24. November 2009, kl. 10:58

HB-Ferrets

Ja, som overskriften siger, har hillerød internat ringet til mig ang. 2 ilder piger de har fået ind, jeg kan desværre ikke sige noget om alder eller farve. Men de skulle være meget tamme. Så er der nogen der ønsker at give dem godt hjem, ville de nok være meget glade for det.
Mit indtryk er at de desværre ikke har særlig gode forhold til ildere på hillerød internat  :(
Så håber virkelig der er nogen der vil give dem et godt hjem, jeg har desværre ikke selv plads til at tage dem ind, men er der ikke andre der kan give dem et godt hjem, må vi jo finde plads til dem  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Julbert

Åh hvorfor pokker er det så langt væk! Ville meget gerne kunne tage dem - i hvert fald den ene, leder jo selv med lys og lygte for tiden efter en sød pige til min lille flok.
ØV siger jeg bare! Håber i finder et godt sted til dem.. øv...

cibatuchsi

måske en god idé med et tlfnummer eller link til hvor man kan finde det

FerretParadise

#3
Ann Hillerslev.

Bawa

Jeg havde også gerne taget dem, hvis ikke det var så langt væk :/

Soelberg`s SUN ferret

måske noget der skal med til træffet hos Stine vil tage dem med tilbage af, hvis de kunne blive afsat her i jylland

Julbert

Hvis der skulle være mulighed for nogen kunne tage dem med, så er jeg meget interesseret i hvert fald, for umiddelbart virker det ikke til ham jeg havde kontakt med vil svare på min mail, og hvis han ikke gøre det inden for de næste par ddage, så ville det da være helt fantastisk med en af de to fra Hillerød! :)

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Julbert Dato 24. November 2009, kl. 18:36
Hvis der skulle være mulighed for nogen kunne tage dem med, så er jeg meget interesseret i hvert fald, for umiddelbart virker det ikke til ham jeg havde kontakt med vil svare på min mail, og hvis han ikke gøre det inden for de næste par ddage, så ville det da være helt fantastisk med en af de to fra Hillerød! :)

Du kunne jo evt. spørge Kitt om hun ville tage dem med retur, for hun kommer da forbi Ålborg på hjemvejen

Julbert

Åh, ja det var da en mulighed selvfølgelig.. tak for fif'et :)

Soelberg`s SUN ferret


HB-Ferrets

århh håber sådan de kan få et godt hjem hos dig julbert  :D
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Julbert

Det vil jeg i hvert fald love de kunne hvis det er muligt! Jeg bliver bare nødt til at se om jeg hører mere fra ham gutten jeg har haft kontakt med noget tid - han har en albino til salg som jeg muligvis kunne komme og kigge på sidst på ugen. Hører jeg ikke fra ham idag eller imorgen, så vil jeg gøre hvad jeg nu kan for at få fingre i de såm i hillerød. Jeg vil bare ikke bryde min aftale med ham, det kan jeg ikke få mig til når vi har mailet så lang tid.
Ender det med jeg ikke kan tage dem, håber jeg bestemt en anden har mulighed for det - de fortjener da et godt og blivende hjem! :)

HB-Ferrets

Hilsen Maja
&
Alle totterne

NannaMB


Nino