Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

to hanner sælges

Startet af Lea, 1. December 2009, kl. 06:17

Lea

Stump en han på ca 1 år gammel, standard. han er meget sød , dog har han ikke haft et nemt liv, da tidligere ejer har slået ham og ja hvad hun mere har gjort ved jeg ikke. han kræver en smule håndtering men er bakketrænet og igang med bidetræning. han er ikke kasteret. Prisen 500kr.

Junior, en han fra september 2008, meget sød dreng . han er bakke og bidetrænet. napper dog i leg selvfølgelig :) han er ikke kasteret. og han er standard. Prisen 1000kr


Billeder kommer.. :) dog først efter weekenden.
Kan evt tages med til næstved lørdag den 5 december hvor der holdes træf hos stine :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Netty

Øv.... leder efter en han.. men bor på fyn :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg skal til træffet og hvis der er plads hos ham jeg kører med kan jeg godt bringe ham til fyn! og selvf. passe ham et par dage!

Netty

Ej så ville jeg rigtig gerne komme og se ham.. måske helst ham der ikke bider sådan.... :) hvis det kunne lade sig gøre

Shamua

Citat fra: Netty Dato  1. December 2009, kl. 12:14
Ej så ville jeg rigtig gerne komme og se ham.. måske helst ham der ikke bider sådan.... :) hvis det kunne lade sig gøre

Du skulle ikke have den anden?

Vh. Marianne

Netty

jeg ved ikke noget endnu.. det hele er kun måske.. vil gerne lige se dem an først.. begge

Shamua


Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Netty Dato  1. December 2009, kl. 12:34
jeg ved ikke noget endnu.. det hele er kun måske.. vil gerne lige se dem an først.. begge
øh hvis du vil se ham and først så skal du selv tage ham med hjem fra mig, og lave en aftale med sælger om at du har ham på prøve og hvis du afleverer ham tilbage skal du også selv sørge for det! jeg er kun transport fra træffet til fyn! Hvis det vel at mørke kan lade sig gøre med min transportmulighed!

Netty

Okay... jeg tænker over det og du kan nok regne med at få svar i morgen eller senere... :)
hvem er ejer??

Netty

Hvis du kan få fat i Junior... :) hvis det er

A_M_T >Team Unique Ferrets<

det ved jeg ikke lyder som om lea har sat dem til salg for en anden. Men snak med Lea der har lavet annoncen, hun må være den ansvarlige!

Lea

Netty har svaret dig privat.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Begge er stadig til salg..

Rettelse Junior er Fancy i farven ..

Vil se om jeg kan komme ud og tage nogle billeder hos dem en dag :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

De er stadig til salg :) mangler et godt og trygt hjem
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Fancy i farven?

Der findes jo forskellige fancy farver, så en præcis farve ville være godt  :D