Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

to hanner sælges

Startet af Lea, 1. December 2009, kl. 06:17

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato 13. December 2009, kl. 17:09
Fancy i farven?

Der findes jo forskellige fancy farver, så en præcis farve ville være godt  :D

Hvad jeg ved af er den ene i familie (vist nok broren) til den "drægtige" Hanne hun fik fra lea af :)

Anne


PiaLyng


Amazing Ferret

Ja Manna kommer fra Lea

Men det er jo ikke sikkert den ligner hende  :fnis:

Anne

det tror jeg. Manna har lidt en sjov farve, jeg er da lidt spændt på billederne af dem her og se om de har noget af det samme. Håber dog de har bedre temperament

Line

er de søskende til Manna siden i taler om hende?

Anne

Ja line, som det står i tråden ;) Det bliver spændnde at se dem i farven!

Line

det har jeg overset... Undskyld. Ja å glæder jeg mig til at se dem i farven... Og kropsbygningen også...

Anne

Ja. Manna ligner jo kronisk en hvalp *g* jeg synes stadig hun ligner en på 16 uger

Lea

Junior er bror til Manna :) han er også sjov i farven . han er dejlig stor..

Skal nok passe dem her i julen i en uge så kan jeg tage nogle billeder af dem og sætte dem ind . :)

Junior er rigtig flot hvis jeg kunne havde jeg købt ham .. :)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Amazing Ferret Dato 13. December 2009, kl. 17:09
Fancy i farven?

Der findes jo forskellige fancy farver, så en præcis farve ville være godt  :D

Hvis jeg så bare kunne sætte en farve på ham . men desværre .. kan tage billeder hvis jeg skal passe dem her i julen :)

Stump er standard
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

hvordan er de temperamentsmæssigt? Mener bare manna er jo lidt speciel... elvom hun er en dejlig og god ilder :)

Anne

Jeg er altså lidt splændt på deres farver! Sagde du ikek der kom billeder efter weekenden?

Line

Det tror jeg vi alle sammen er :)

Lea

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 17:48
hvordan er de temperamentsmæssigt? Mener bare manna er jo lidt speciel... elvom hun er en dejlig og god ilder :)

Manna var også hos en Dum kælling sorry sproget .. en som ikke behandlet hende pænt .. fik hende fra ja en dum kælling som faktisk slår sine ildere.. og ja mishandler dem (hun er meldt til dyreværnet)
Manna startede ikke ud med et godt hjem desværre

Og at jeg så fandt ud af at Manna kom fra min veninde at det var hende som havde forældre og avlet hende frem var kun godt for at vide hvem hendes forældre er..

Forældrenes temperament er super godt.
Og er Juniors også . :) og rigtig lækker. er vild med ham ihverfald
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3