Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

to hanner sælges

Startet af Lea, 1. December 2009, kl. 06:17

Anne

Det lyder da ellers meget lovende :D HEdligt de ikke alle sammen er lidt temperamentfulde, men miljø gør jo megte

Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:49
Jeg er altså lidt splændt på deres farver! Sagde du ikek der kom billeder efter weekenden?

Desværre har det ikke været muligt. da min veninde ingen kamera har så er lidt svært og har ikke været forbi . men regner med jeg skal passe dyrene her i julen . ved den 20 så kommer der billeder der ihverfald :)  men intet er sikkert endnu . kæmper for at få billeder
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Nå okay... Det lyder godt nok træls. Håber da ikke at hun har ildere mere !

Anne

vi må vel vente til d 20 så.. suk :)

Line

det er svært at vente...

Anne

du er nødt til det, med mindre du selv tager afste dog tager billede, det sakal du være velkommen til

Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:52
Det lyder da ellers meget lovende :D HEdligt de ikke alle sammen er lidt temperamentfulde, men miljø gør jo megte

Stump som også er til salg er også fra den kælling. så han kræver en god hånd. dog han er blevet meget bedre.

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 17:53
Nå okay... Det lyder godt nok træls. Håber da ikke at hun har ildere mere !

Kan ikke svare på om hun stadig har ildere. hun havde en ildertæve til salg på dba til 3500kr på 2 år.. mere kan jeg ikke sige. for ser jeg hende tror jeg at jeg kommer til at flå hende levende.

Ved at hun har haft 5 ildere og de 5 har jeg også haft hjeme .. alle 5 har været aggresive og bange for hænder. dog er alle blevet gode igen.

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:53
vi må vel vente til d 20 så.. suk :)

Er jeg virkelig ked af kæmper for at få fat i billeder. :) men svært når de ikke har noget at tage det med.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Skal nok prøve at finde ud af noget med de billeder :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Nu kender jeg hende ikke, men de te r da rigtigt trist at sådan en kan have dyr, hvis dte er så galt som du siger

Anne

og super med billederne :D nu er vi mange nysgerrige jo :D

Line


Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:56
Nu kender jeg hende ikke, men de te r da rigtigt trist at sådan en kan have dyr, hvis dte er så galt som du siger

Det rigtigt . det er galt . hun har geder, hunde, katte og heste gående frit på en gård . og ja de mangler mad og vand osv. også havde hun sidst jeg så det 3 ildere. :/

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 17:57
i morgen? :D

Tror ikke lige imorgen men vil gøre hvad jeg kan . :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Line

Det er jeg glad for... *spændt spændt*

Anne

Lea: det lyder godt nok slemt :( Kan man ikke melde det?

Lea

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 18:00
Lea: det lyder godt nok slemt :( Kan man ikke melde det?

Har meldt det men der sker ikke noget ved det :( så ved ikke lige hvad jeg mere kan gøre. udover jeg ikke skal møde hende og fraråder alle at sælge hende dyr ..

Holder godt øje med hende ihverfald på nettet rundt omkring.
og hun skal ikke møde mig så kan det godt være jeg ikke holder min kæft for kan ikke klare dyremishandling og når jeg har fået 5 dyr samme sted fra og alle har været bange for hænder . ja kan slet ikke ha det..
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3