Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Voksne ildere fra diverse salgssider

Startet af SilverDragon, 12. Februar 2010, kl. 08:17


Sølvsten


Anne


tzari

[besked]Er ilderne nogle du kender ejerne på eller selv ejer. Ellers er jeg nødt til at fjerne tråden:
Citat2.6 Det er kun tilladt at oprette salgstråde for dig selv eller dine venner, så du kan svare på eventuelle spørgsmål. Hvis en bruger søger en ilder eller noget udstyr, er det tilladt at linke til dba, gul og gratis eller andre salgssteder på nettet, men husk du ikke må henvise til dyrehandlere.
Grunden til dette er vi vil have folk skal kunn få svar på deres spørgsmål med det samme  :)[/besked]
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Lea

Ilderen bølle 1 år, standart (billede)
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/7120609

Han er fra den 28.11.08 . det er en ilder jeg har haft.
Han er en rigtig lækker han . rigtig dejlig og tam . var han ihverfald hvor jeg havde ham men mon ikke han stadig er (:

Bare lige lidt oplysninger
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Lea Dato 12. Februar 2010, kl. 15:48
Ilderen bølle 1 år, standart (billede)
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/7120609

Han er fra den 28.11.08 . det er en ilder jeg har haft.
Han er en rigtig lækker han . rigtig dejlig og tam . var han ihverfald hvor jeg havde ham men mon ikke han stadig er (:

Bare lige lidt oplysninger
Hvor stor er han ca? sys han virker lidt lille og en smule tynd på billedet? Men ellers ser hanvirkelig lækker ud! Har kigget lidt på ham!

Lea

Citat fra: A_M_T Dato 12. Februar 2010, kl. 16:15
Citat fra: Lea Dato 12. Februar 2010, kl. 15:48
Ilderen bølle 1 år, standart (billede)
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/7120609

Han er fra den 28.11.08 . det er en ilder jeg har haft.
Han er en rigtig lækker han . rigtig dejlig og tam . var han ihverfald hvor jeg havde ham men mon ikke han stadig er (:

Bare lige lidt oplysninger
Hvor stor er han ca? sys han virker lidt lille og en smule tynd på billedet? Men ellers ser hanvirkelig lækker ud! Har kigget lidt på ham!

Han var en stor dreng hvor jeg havde ham men tror han vejer en 1500g burde han .. synes også at han ser lidt tynd ud ..

Lige pt så jeg lige ved at finde ud af hvorfor og hvordan og hvor ledes da der er lavet kontrakt på ham. og skal der gerne laves igen til nye ejer..

Men Bølle er en rigtig lækker dreng kan kun sige at man får meget glæde af ham . elskede ham virkelig i den tid jeg havde ham . også er han bare en lækker farve meget mørk på ben osv .. (: og elsker selvskab fra andre ildere osv . meget dejlig dreng.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Lea Dato 12. Februar 2010, kl. 16:22
Citat fra: A_M_T Dato 12. Februar 2010, kl. 16:15
Citat fra: Lea Dato 12. Februar 2010, kl. 15:48
Ilderen bølle 1 år, standart (billede)
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/7120609

Han er fra den 28.11.08 . det er en ilder jeg har haft.
Han er en rigtig lækker han . rigtig dejlig og tam . var han ihverfald hvor jeg havde ham men mon ikke han stadig er (:

Bare lige lidt oplysninger
Hvor stor er han ca? sys han virker lidt lille og en smule tynd på billedet? Men ellers ser hanvirkelig lækker ud! Har kigget lidt på ham!

Han var en stor dreng hvor jeg havde ham men tror han vejer en 1500g burde han .. synes også at han ser lidt tynd ud ..

Lige pt så jeg lige ved at finde ud af hvorfor og hvordan og hvor ledes da der er lavet kontrakt på ham. og skal der gerne laves igen til nye ejer..

Men Bølle er en rigtig lækker dreng kan kun sige at man får meget glæde af ham . elskede ham virkelig i den tid jeg havde ham . også er han bare en lækker farve meget mørk på ben osv .. (: og elsker selvskab fra andre ildere osv . meget dejlig dreng.
Okay ja, han ser sku også dejlig ud men lidt tynd! Men det kan der sikkert rettes op på!
Er han kastereret og vacs.?
Mig og min kæreste har siddet og savlet lidt over ham!

Thomas klausen

lea er han vand til katte eller kan han med katte??for vis han kan det kunne jeg godt finde på og hente ham :dans:

Lea

Citat fra: A_M_T Dato 12. Februar 2010, kl. 18:26

Okay ja, han ser sku også dejlig ud men lidt tynd! Men det kan der sikkert rettes op på!
Er han kastereret og vacs.?
Mig og min kæreste har siddet og savlet lidt over ham!

Jo han er Kasteret og vaccineret han har boede hos en før mig også fik han et hjem men datteren kunne ikke tåle ham så jeg fik ham igen så solgte jeg ham til Anni som har ham nu som dog sælger ham videre.

Bare så i ved at han har været i flere hjem. men han er rigtig lækker

Citat fra: Thomas klausen Dato 12. Februar 2010, kl. 20:14
lea er han vand til katte eller kan han med katte??for vis han kan det kunne jeg godt finde på og hente ham :dans:

Jeg har ikke kat men så vidt jeg husker havde hende som jeg solgte til først kat og de kunne godt sammen .
Men kan ikke sige noget sikkert for jeg har ikke haft kat sammen med nogle af mine ildere. (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3