Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

3 tøser og en dreng

Startet af KittAnderson, 13. Februar 2010, kl. 13:37

KittAnderson

Hejsa alle sammen.
Jeg opretter den her salgs annonce for en Ste89. da hun ikke kan komme til computeren lige foreløbelig og det er rigtig hårdt for hende det alt sammen. (Læs om det i brokketråden)

Det drejer sig om 4 ilderpiger, oger) en ilderdreng.
Jeg beholder en af hendes piger, som selskab til min egen dreng.

Pigerne hedder Cookie, Caramel, Chile og Kanel.
Jeg beholder selv Cookie eller Caramel, da jeg allerede har fået et super forhold til dem, mens de har været på ferie her.
(3 uger)
Ingen af dem er snittet, men Cookie har fået en P-sprøjte.

De er alle sammen søde og venlige, fulde af narestreger og spilopper :) Og alle sammen Standard'er
De rammer bakken både ude og inde i buret. Og bider ikker.
Chili og Kanel skal ud til nogle der har mod på ilder og deres natur, da de hver har nappet mig en lille smule, mens de har været her. (mest i tær, men hvem kan også modstå det?)

Coda er en DEJLIG dreng. Stor mørk og flot. Han er Standard og riiigtig lækker. Han er ikke snittet, og det kan man godt mærke lidt på ham. når han kan se pigerne. Han skal virkelig ses :)

Billeder kan sendes via SMS, og spørgsmål kan også besvares via SMS. Ellers kan i bare ringe 26 80 18 83


MVH Kitt Anderson
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

Glemte lige at skrive at de alle sammen er fra sidste år :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sølvsten


KittAnderson

Du kan lige skrive en sms, så kan vi skrive om den :)
Hjem frem for pris.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Stubba

jeg har godt læst om det, og det er rigtig ærgeligt.
- jeg ville ønske jeg kunne tage imod nogen af dem, men har ikke økonomi til det .. og har heller ikke en kæreste der er med på ideen.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julbert

Ville virkelig gerne tage en af pigerner her hjem!

KittAnderson

Okay Julie :)
Det ville jo være perfekt. Du bor tæt på og jeg ved i er rigtig gode ved jeres dyr :D
I er velkommen til at komme og kigger på dem, hvis i har lyst :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Peewit

Ville virkelig gerne tage Coda.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Raiden

Coda skal næsten have en ejer, der har viden inden for musik. Hihi. Spørg hvorfor. :P

Peewit

Hvorfor? (spørger kun fordi der opfordres  :P )
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Raiden

#10
Jeg skal prøve at forklare det med egne ord, men smider et link til forståelsen af det længere nede.

Navnet/ordet Coda betyder med fine ord, et melodisk punkt der gentages efterfulgt 4-8 takter med en stor finale.



Coda (musik)
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
 
ZeichenAls Coda Coda (italiensk: "hale") kaldes den efterfølgende, rådnende del af det stykke, der ofte bærer hele arbejdet summariske træk.

I princippet har alle musikalsk komposition en coda. Særlig vægt på det, men i Sonata form, hvor det er muligt efter eksponering, udvikling og sammenfatning fjerde udgør et særskilt afsnit. Ludwig van Beethoven, navnlig i coda er knyttet en betydning, der svarer til eller overstiger sammenfatning. I den folkelige vilje til coda, som Mark Knopfler, guitarist og komponist i bandet Dire Straits, i mange sange (anvendes for eksempel i Telegraph Road, On Every Street og Tunnel of Love.)

Den coda i notation [redigér]
I musik notation, er Codazeichen bruges, når coda er at starte et spil, før replay er helt færdig. I dette tilfælde står Codazeichen på webstedet, der skal gentages op til og i begyndelsen af coda.

Sidste to dele: codetta [redigér]
Ikke al den musik, kommer ud med kun et coda. Selv i den populære musik, er der en bred vifte af musikstykker, der har en langt mere kompleks struktur, og ikke komme sammen med en lukning. Her er de coda fungerer som en del, før en endelig del: for eksempel, forgrenet hun en sidste gang at afholde sig, vers, med eller uden en fuldstændig kor eller en Zwischenstrophe (Bridge), og endelig springer ind i den såkaldte codetta (diminutiv af "coda "), som er citeret i to tilstødende coda tegn.

Raiden

#11
Citat fra: Raiden Dato 13. Februar 2010, kl. 21:08
Jeg skal prøve at forklare det med egne ord, men smider et link til forståelsen af det længere nede.

Navnet/ordet Coda betyder med fine ord, et melodisk punkt der gentages efterfulgt 4-8 takter med en stor finale.


Altså. Du hører en god sang. I slutningen kommer omkvædet så igen, hvor det lyder lige som tidligere. Så kommer det igen lige efter med mere power på. Og en fed slutning. feks. Svært at forklare uden at skulle vise det med noder og hele lortet. :s


Coda (musik)
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg
 
ZeichenAls Coda Coda (italiensk: "hale") kaldes den efterfølgende, rådnende del af det stykke, der ofte bærer hele arbejdet summariske træk.

I princippet har alle musikalsk komposition en coda. Særlig vægt på det, men i Sonata form, hvor det er muligt efter eksponering, udvikling og sammenfatning fjerde udgør et særskilt afsnit. Ludwig van Beethoven, navnlig i coda er knyttet en betydning, der svarer til eller overstiger sammenfatning. I den folkelige vilje til coda, som Mark Knopfler, guitarist og komponist i bandet Dire Straits, i mange sange (anvendes for eksempel i Telegraph Road, On Every Street og Tunnel of Love.)

Den coda i notation [redigér]
I musik notation, er Codazeichen bruges, når coda er at starte et spil, før replay er helt færdig. I dette tilfælde står Codazeichen på webstedet, der skal gentages op til og i begyndelsen af coda.

Sidste to dele: codetta [redigér]
Ikke al den musik, kommer ud med kun et coda. Selv i den populære musik, er der en bred vifte af musikstykker, der har en langt mere kompleks struktur, og ikke komme sammen med en lukning. Her er de coda fungerer som en del, før en endelig del: for eksempel, forgrenet hun en sidste gang at afholde sig, vers, med eller uden en fuldstændig kor eller en Zwischenstrophe (Bridge), og endelig springer ind i den såkaldte codetta (diminutiv af "coda "), som er citeret i to tilstødende coda tegn.

Peewit

Oh.. I see... Det gir god meening. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Raiden

Citat fra: Peewit Dato 13. Februar 2010, kl. 21:28
Oh.. I see... Det gir god meening. :)
'
Skal jeg tage det som at du har fuld forståelse af ordet Coda, eller er det rent sarkastisk ment? :D

Peewit

Jeg forstår det skam godt. Vil ikke sige jeg er en ekspert i musik osv. men synes da jeg har en tilpas forståelse for det, til at begribe hvad der menes. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3