Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 tøser og en dreng

Startet af KittAnderson, 13. Februar 2010, kl. 13:37

Raiden

Citat fra: Peewit Dato 13. Februar 2010, kl. 21:58
Jeg forstår det skam godt. Vil ikke sige jeg er en ekspert i musik osv. men synes da jeg har en tilpas forståelse for det, til at begribe hvad der menes. :)

Det er godkendt så. ;)

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

AlisVolatPropiis

Og så er der også betydningen af Koda med K...også en musikerting :D

Stef89

uhh hvor er det svær at sidde og læse det her.. Mine basser til salg :(
Men samtidig er jeg virkelig glad for at der er nogle der er interreseret i at give mine små børn et godt og dejligt hjem <3

Peewit

Citat fra: Stef89 Dato 14. Februar 2010, kl. 11:33
uhh hvor er det svær at sidde og læse det her.. Mine basser til salg :(
Men samtidig er jeg virkelig glad for at der er nogle der er interreseret i at give mine små børn et godt og dejligt hjem <3
Du har mine dybeste medfølelse. :( Håber du klare dig.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julbert

Citat fra: KittAnderson Dato 13. Februar 2010, kl. 15:50
Okay Julie :)
Det ville jo være perfekt. Du bor tæt på og jeg ved i er rigtig gode ved jeres dyr :D
I er velkommen til at komme og kigger på dem, hvis i har lyst :)

Problemet er, at vi jo ikke har så meget plads til et ekstra bur til den nye.. tænker hun skal lige skal have sit eget indtil de alle kan enes jo og ved jo mine to damer kan være hård for en ny at møde.. og manden herhjemme har ikke tålmodighed til det bur skal stå inde midt i stuen alt for længe - har jo efterhåndnden fundet ud af der kan gå flere måneder før de nogen gange lære at enes :S
Nu sprøger jeg lige fordi jeg ikke ved det, men er der nogen der ved, om de måske bedre ville kunne enes hvis de ikke møder hinanden første gang på Mille og Frejas territorie - altså herhjemme? Ville det så gå bedre med at enes herhjemme hivs de har mødt hinanden på neutral grund første gang?

Julie Stuhr

Citat fra: Julbert Dato 14. Februar 2010, kl. 13:13
Citat fra: KittAnderson Dato 13. Februar 2010, kl. 15:50
Okay Julie :)
Det ville jo være perfekt. Du bor tæt på og jeg ved i er rigtig gode ved jeres dyr :D
I er velkommen til at komme og kigger på dem, hvis i har lyst :)

Problemet er, at vi jo ikke har så meget plads til et ekstra bur til den nye.. tænker hun skal lige skal have sit eget indtil de alle kan enes jo og ved jo mine to damer kan være hård for en ny at møde.. og manden herhjemme har ikke tålmodighed til det bur skal stå inde midt i stuen alt for længe - har jo efterhåndnden fundet ud af der kan gå flere måneder før de nogen gange lære at enes :S
Nu sprøger jeg lige fordi jeg ikke ved det, men er der nogen der ved, om de måske bedre ville kunne enes hvis de ikke møder hinanden første gang på Mille og Frejas territorie - altså herhjemme? Ville det så gå bedre med at enes herhjemme hivs de har mødt hinanden på neutral grund første gang?


Jeg ved ikke om vi bare var EKSTREMT heldige, men vi havde vores tøs, Sabby, med da vi hentede Bella. No problemo, heller ikke da vi kom hjem. De sad faktisk i samme kasse hjem. Og vi have Sabby og Bella med da vi hentede Chester og der var heller ingenting.

Julbert

Okay.. Jamen det kunne da være det ville være en løsning så, for de gange vi har prøvet at sætte en ny sammen med pigerne har de virkelig fået klø, hvor jeg har syntes det har været alt for voldsomt. Mille og Freja er et par hårde damer når det gælder nye, så derfor jeg jo tænkte neutral grund kunne hjælpe lidt på det første gang de skulle møde og acceptere en ny :)

AlisVolatPropiis

Det er altid en fordel at de mødes på neutral grund :) og i kan også bedre danne jer et billede af jeres ildere sammen med den nye inden den bliver købt....selvom der nok er problemer med to meget dominante tøser og der skal sammenføring til udover dette....så tag dem da hvis muligt med op og kigge på det nye medlem af familien :) lad dem mødes udenfor..evt på en lille tur? og så måske ind på den i påtænker at købes territorium :)  den er jo kun en :)

Thomas klausen

såå har caramel fået et nyt hjem og mars´s bold er fundet og erobret og hun virker meget glad og nærmest forelsket i den bold :dans: så hun og jeg er glad ;) og vi begge enige om der er langt fra odense af  :S

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Glæder mig til at få Coda hjem til os! Kan ikke vente...

Thomas klausen