Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 ildere søger nyt hjem

Startet af Pipvig, 2. Marts 2010, kl. 14:45

Pipvig

Af forskellige grunde søger Max, Ginger og Viktor nyt hjem hurtigst muligt.

Max er 1 år kastareret, vaccineret.
Født 25.2.2009 har ingen stamtavle men er sød, livlig og ilder med stort i. Det har kun været nødvendig med ganske lidt bidetræning. Han har kun boet her siden jeg købte ham. Han elsker at få mus og tigger gerne. Han kan nogle få tricks.

Victor er ca 2,5 år, kastareret og vaccineret.
Har ingen stamtavle og stammer fra Holland. Han er en elskelig dreng der elsker at kysse. Han er stille og rolig men der kan dog til tider sættes fut i fejemøget når Ginger og Max lægger op til leg. Det er hans 2 hjem hvad jeg ved af.

Ginger er 1 år, ustereliseret og vaccineret.
Født december 2008, stammer fra Holland, hun er i løb nu men vil blive parret med en v-hob torsdag. Hun er en lille stjerne der elsker at lege med de store drenge, mange gange er det hende der starter legen. Hun er en lille udgave af Max sindsmæssigt. Det er også så vidt vides hendes 2 hjem


Prisen er 2500 kr for dem alle 3 og sælges kun samlet da de fungerer så godt sammen at det ville være synd at skille dem ad. Der medfølger stort bur og alt legetøj.

Mvh

Stine

Lena og Peter

Hvor er vi ked af at høre at du skal af med de små, men vi ved også at når du gør det er det fordi du synes/ved at det er det bedste for dem, eller det der skal til..

Vi håber du finder en godt hjem til dem..

Pipvig

Tak for de søde ord, det håber jeg også.

Ginger er solgt.

Buret kan sælges seperat.

Max og Victor sælges for 1000 kr men er pt reserveret

Pipvig

#3
Max og Ginger er solgt

Victor sælges for 500 kr når han er solgt sælges buret også evt sælges de sammen.

Søger ilder (Blaster)

Hej er victor stadig til salg?

Amazing Ferret



CarinaNielsen

Citat fra: SaraAnsbjerg Dato  3. Maj 2010, kl. 18:19
ok ;)

det er genie du så hjemme ved mig, han hed bare victor før. :)
Basserne fra Herning. :)