Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Verdens 2 dejligste totter skal sælges :(

Startet af Danja, 28. Marts 2010, kl. 15:22

Danja

Jeg kan slet ikke forstå at jeg sidder og laver denne annonce, men pga massive personlige problemer bliver jeg nødt til at gå af med mine dejlige totter. (og ja jeg ved godt at jeg næsten lige har fået Gordo) Men som tingene ser ud nu og det næste lange stykke tid så magter jeg ikke at give mine totter det de har behov for, og bestemt ohså fortjener :'(
Det her er nok noget at det sværeste jeg nogen sinde har prøvet, så negative kommentarer vil jeg sætte stor pris på at i gemmer langt væk.
Men her kommer en lille beskrivelse af mine totter:

Daisy er en meget lille, men gudesmuk pastel pige på omkring et år. Hun er utroligt kærlig og giver gerne et kys eller 10, er meget aktiv og elsker at lege og putte med mig, Gordo, hunden eller hvem hun nu ellers lige kan komme til at putte sammen med.
Hun har været med til en enkelt udstilling hvor hun fik 98,25 point, desværre fik en et helt minus point på hendes pels, ellers ville hun have vundet hendes klasse.
Hun er ikke steriliseret, og har fået en enkelt p-sprøjte.

Gordo en en dejlig stor bullerbasse på omkring et år, elsker at putte og mysse og selvfølgelig rende rundt og lege med Daisy eller hunden. Han er stille og rolig, men kan selvfølgelig godt overtales til en vild omgang leg på gulvet.
Han er blevet snittet.

Begge mine totter er vandt til at rende løs hele dagen, er renlige og har aldrig bidt.
Jeg ser helst at de bliver solgt sammen og selvfølgelig kun til et ilderkyndigt hjem.

Samlet pris: 2500 kr  (men hjem før pris)
kan evt sælges med al tilbehør, prisen finder vi ud af.
Hvis i har problemer med kørsel, kører jeg gerne mod betaling af benzinpenge.

Håber at der er nogen der vil have mine dejlige basser, de fortjener virkelig det bedste!
Jeg kan kontaktes herinde eller på mobil: 22 29 21 84
(billeder kommer om lidt)

Danja



NemoToft

Hej.
Det er jeg virkelig ked af at høre. Pøj pøj med at finde et super hjem til dem.
Knus Dolly.

Soelberg`s SUN ferret


Danja

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 28. Marts 2010, kl. 16:26

åhh Daisy ser godtnok fin ud

Det er hun bestemt også, synes selv at hun er ekstremt smuk :)

Anne

Hun er helt vildt smuk daisy, det kan jeg kun give jer ret i <3

PiaLyng

Jeg er vild med Gordo !
Anne - skal du ikke have den smukke Pastel pige?

Anne

De skal jo ud sammen :) HVilket jeg også helt sikkert mener er bedst!

susser

SIKKE EN SØRGELIG SITUATION FOR BÅDE DIG, KARINA OG DINE SKØNNE BASSER. KED AF DET PÅ DINE VEGNE... DIN SMUKKE HAN ILDER VILLE JEG ELLERS GERNE OVERTAGE, MEN FORSTÅR GODT DU GERNE VIL AT DE FØLGES AD. VI HAR JO HAFT STOR SUCCES MED DEN LILLE LILLI, MEN JEG VILLE RIGTIG GERNE HAVE EN HAN MERE.. IKKE SÅ LÆNGE SIDEN JEG SKREV TIL DOLLY NETOP OM, OM HUN EVT KENDTE TIL NOGEN DER HAVDE EN TAM HAN TIL SALG!... MANGE HILSNER FRA SUSANNE, BØRN, CAI OG LILLI
CEBC<3<3<3<3

Lena og Peter

Jeg synes nu nok det er vigtiger at de kommer til et godt og blivende hjem, end at de kommer ud sammen.. De har jo ikke gået så længe sammen, og jeg ville mene at Anne kunne give Daisy et rigtigt godt hjem, og hvis der så er en anden der gerne vil tage Gordo med det samme, mener jeg at denne løsning da godt kunne fungerer.

MEN det vil selvfølgelig være nr. 1 at de kunne komme ud til et godt hjem sammen.

Danja

Anne:
Jeg havde faktisk overvejet at skrive til dig og spørge om du ville købe Daisy, ville blive glad hvis hun kunne komme til at bo hos dig.

Citat fra: susser Dato 28. Marts 2010, kl. 18:49
SIKKE EN SØRGELIG SITUATION FOR BÅDE DIG, KARINA OG DINE SKØNNE BASSER. KED AF DET PÅ DINE VEGNE... DIN SMUKKE HAN ILDER VILLE JEG ELLERS GERNE OVERTAGE, MEN FORSTÅR GODT DU GERNE VIL AT DE FØLGES AD. VI HAR JO HAFT STOR SUCCES MED DEN LILLE LILLI, MEN JEG VILLE RIGTIG GERNE HAVE EN HAN MERE.. IKKE SÅ LÆNGE SIDEN JEG SKREV TIL DOLLY NETOP OM, OM HUN EVT KENDTE TIL NOGEN DER HAVDE EN TAM HAN TIL SALG!... MANGE HILSNER FRA SUSANNE, BØRN, CAI OG LILLIt

Jeg ville være SÅ glad hvis du ville købe Gordo, ved at han kunne få det helt fantastisk hjemme hos dig og din lille familie, og Lilli ville helt sikkert elske at få en han mere og lege med.

Citat fra: ilderbanden Dato 28. Marts 2010, kl. 18:54
Jeg synes nu nok det er vigtiger at de kommer til et godt og blivende hjem, end at de kommer ud sammen.. De har jo ikke gået så længe sammen, og jeg ville mene at Anne kunne give Daisy et rigtigt godt hjem, og hvis der så er en anden der gerne vil tage Gordo med det samme, mener jeg at denne løsning da godt kunne fungerer.

MEN det vil selvfølgelig være nr. 1 at de kunne komme ud til et godt hjem sammen.
Jeg er helt enig med det du/I skriver, Hvis Anne og Susanne ville tage mine basser tror jeg at det kunne være en rigtig god løsning.

Anne

Jeg ved ikke helt. Jeg vil tænke over det. Jeg synes du skal prøve at få dem ud til et hjem samlet først, men jeg vil tygge lidt på den og så må jeg jo lige se om hun stadig er her når jeg har gjort det.

Sagen er at jeg allerede har bestilt en pastel hvalp, som jeg selvfølgelig ikke ved om bliver til noget, men så får jeg pludselig mange igen.

Men Daisy er virkelig en smuk pige som jeg har savlet over mange gange, så jeg må lige overveje. Jeg håber det er i orden og hvis du finder et godt hjem til dem i mellemtiden så tøv ikke.

Danja

Citat fra: Anne Dato 28. Marts 2010, kl. 20:02
Jeg ved ikke helt. Jeg vil tænke over det. Jeg synes du skal prøve at få dem ud til et hjem samlet først, men jeg vil tygge lidt på den og så må jeg jo lige se om hun stadig er her når jeg har gjort det.

Sagen er at jeg allerede har bestilt en pastel hvalp, som jeg selvfølgelig ikke ved om bliver til noget, men så får jeg pludselig mange igen.

Men Daisy er virkelig en smuk pige som jeg har savlet over mange gange, så jeg må lige overveje. Jeg håber det er i orden og hvis du finder et godt hjem til dem i mellemtiden så tøv ikke.
Selvfølgelig er det bare helt okay, men håber da at det bliver dig der bliver hendes nye madmor :)

Anne

Tak Danja det er sødt af dig. Men som sagt så er det altså ikke planen og det er noget jeg lige er nødt til at vende nogle gange. Jeg synes det ville være bedst om du lige så om de ikke kunne komme ud sammen til et godt hjem først, for jeg er heller ikke meget for at skille venner fra hinanden, og det kan jo godt være der sidder en med det perfekte hjem som bare ikke har set tråden endnu.