Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 Glade Båtte totter søger nyt hjem

Startet af Splash, 29. August 2010, kl. 22:03

Splash

Hej Derude

Vi er tre super glade totter som altid har gået sammen fra hvalpe af, vi har alle vores vaciner og er ellers sunde og raske. Vi er 4år nu men vores madmor har købt en forfædelig schæfer som ikke vil lade os være så nu kommer vi ikke ud rigtigt og det er liiidt kedeligt. Vi er 2 drenge (Søskene) og en tæve. Vi er bide bakketrænet og elsker at nusse når vi har krudtet og båttet lidt af.. Vi har aldrig kendt andre hjem og håber du / I vil beholde os til vore dage er talt da vi ikke ønsker at blive nogle berømte vandrepokaler. Vi er alle vildtfarvet med flotte masker..
Du behøver ikke være erfaren for at overtage os men du skal vide hvad du går indtil, for vi kan godt lide at der blir brugt tid på os, gået ture ved stranden og ellers bare forkæle os uhæmmet 
Vi er alle neutraliseret..
Vi er alle fra opdræt og ikke fra dyrhandel.

Pt er vi udstasioneret da vi akut måtte rykke.
De bedste ønsker om et trygt hjem båtte tosserne ..

Søger ilder (Blaster)

jeg kunne godt være rigtig interesseret i at give dine 3 totter et nyt godt hjem sammen med min kastrat på 2 år. Han savner selskab og er en rigtig venlig ilder overfor andre. Jeg har både tid penge og hjerterum til dine små pus  :D

Splash

Jamen så er det vel bare at komme og møde de glade totter  :) 8)
Du skal bare medbringe en transportkasse med lidt adgang til vand, kan se de skal et stykke vej også er de godt på vej mod deres nye hjem..
Jeg rejser onsdag og er først retur søndag, så det skal næsten være idag eller imorgen ?

Søger ilder (Blaster)

Kan desværre ikke hverken i dag eller i morgen, er uden bil da den er på værksted  :@ Hvad skal du have for dem? og har du noget til dem der følger med? :)

Splash

Nej der er bare tre lækre hoveder, intet tilbehør.. 500 kr for dem alle tre, synes det er et symbolsk beløb så man ikke bare tager dyr ind fordi de er gratis men fordi man vitterlig ønsker dem og vil ofre tid, penge og kærlighed på dem.
Det er lettere hvis du ringer og får en snak, kan se du spørger om det samme på dba, der står mit tlf nr :o)

Jeg har også nogle spørgsmål til dig før de bare bliver sendt afsted 8)

AnneME

Så der var nogle som havde skrevet på din ann, på dba.dk

En som havde noget med noget hø og noget, synes da det vil være synd, vis du sælger dem til dem :) Tror godt vi ved hvordan det ender :)  :-$

tror der da der er mange gerne vil have dem herinde :)

Splash

De kommer ikke hvor som helst der blir valgt nøje ;o)
Lige nu er der tre rigtige fine bud fra folk med andre ildertotter, 2 af dem har løbegård osv i haven til det samme og den sidste en stor lejlighed med en enlig han.
Så må se hvad det blir til, vil gerne møde folk før jeg siger værsgo ;o))

Søger ilder (Blaster)

#7
Må skynde mig at få ny praktikplads, den jeg havde er blevet nedlagt  :@ Er simpelthen helt forelsket i dine skønne dyr!

Søger ilder (Blaster)

Så er det med praktikplads klaret. Men det nye sted er kun i en 30 kvm lejlighed, så må desværre nok takke nej. Der er ikke meget plads for 4 ildere. Hvis ikke den anden plads var blevet nedlagt havde jeg haft 120 kvm :@

Håber du finder et rigtigt godt hjem til dem og held og lykke :)

Splash

Her er lidt billeder af hoveder  :love: 8)

-et link til samme annonce bare via dba med mere info og flere billeder

http://www.dba.dk/ilder-vildtfarvet---standa/id-68310935/

AnneME

Håber virkelig du finder det bedste hjem :) har desværre ik penge  :(  :(. De er ser så dejlige ud.

Splash

Tak Anne ;o)

Ja de er så og de er mindst ligeså søde som de ser ud. Ærgeligt du ikke har penge men det er jo desværre ikke kun de 500kr det koster at have sådan nogle lækre båttetosser. Men det ved du jo alt om. Jeg sætter stor pris på dem som tager det ansvar og erkender de ikke har pengene til det  8)  :) Det modsatte ville være en katastrofe og i værstefald gøre at dyrene igen skal skifte hjem  :X

AnneME

ja, :) vi har penge til det i det længe løb, du ved med mad osv. Det er bare de ekstra penge :( :S
Foder osv er inde i vores budget :)  :-$


Splash

Så fik de et dejligt hjem i hus med have i Vordingborg ;) blev hentet her til aften af en rigtig stille sød pige som havde alt tilbehør og stod og manglede nogle dyr at forkæle da en opdrætter havde brændt hende af:) så håber hun vil finde ligeså meget glæde ved dem som jeg ser i dem :) havde jeg bare haft pladsen så var de her endnu ..  8)

AnneME