Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bailey søger nyt hjem

Startet af Stev, 22. November 2010, kl. 20:44

Stev

Hej alle sammen.
Min lille bailey søger ny hjem hurtigst muligt.
Hun er 7 mdr og ALT tilbehør følger med hende.

1200kr for alt MEGET BILLIGT.

800kr kun for Bailey

Hun er helt hvid. jeg kan bare ikke finde ud a at indsætte et billede :(

Amazing Ferret

Billeder vil være en god ide :)

AlisVolatPropiis

Er det ikke den albinotæve nogen linkede til tidligere? Den som var opvokset i savsmuld? :( -jeg ved godt det er enormt irriterende at folk blander sig, når de egentlig ikke vil købe ilderen, men jeg kan se du tror udelukkende på den tidligere ejer, og han har altså ikke ret. Ildere må ikke gå i hø, halm eller savsmuld. Minizoo eller ej. Så tager han fejl. -når det er sagt er det virkelig ikke for at ødelægge noget for dig, men for at forhindre at din lille pige risikere at få respiratoriske problemer senere hen, fordi du videregiver en lidt uhensigtsmæssig info -og sælger savsmuld med til hende.

Folk tænker jo bare på hendes bedste -og du ønsker vel også selv et optimalt hjem til hende? :)

Jeg tror billeder vil gøre godt herinde :) hun er hvad jeg kan se, en utroligt smuk lille albinotæve :) et andet råd kunne være at fremsætte en pris for ilderen alene, folk har for det meste bur og tilbehør i forvejen og ingen erfaren ilderejer vil have savsmuldet med. :)

Held og lykke med salget :)

Stev

Er også glad nok for at du siger det, jeg kan bare ikke gøre noget før i morgen.

Anne

Hejsa. Jeg har også skrevet inde på din annonce. Hvis det haster med at komme af med hende, og du kommer til at føle at du "brænder inde med hende" eller ikke har andre muligheder, så henter jeg hende gerne. Jeg kan ikek love at jeg beholder hende, men jeg kan love at jeg vil gøre alt for at hun skal få det godt.

dette er dog ikke ment som at du bare skal give hende væk gratis, men bare en mulighed, hvis ingen købere melder sig og du ikke ved hvad du skal stille op.
Mon ikke den rette køber melder sig til en smuk pige :)

englefugl

hej stev jeg vil muligvis gerne købe hende uden tingene, for har selv to i forvejen og et kæmpe bur :). men jeg bor i københavn så er der mulighed for at kunne mødes ved færgen eller et eller andet. For det bliver lidt dyrt i længden for mig at tage helt til nordjylland, hvis det altså var der du boede?

EIpsen

Skal du til fyn på et tidspunkt?  :)

englefugl

nej ikke foreløbig desværre tror jeg :( min farfar bor der faktisk, men det kommer an på om min far vil køre over for at besøge ham ellers kan jeg ikke da jeg ikke selv har bil :( men kan lige finde ud af det. Det kommer også an på hvor længe sælger kan vente jo :)

EIpsen

#8
Hej englefugl, spørgsmålet var ment til sælger, så det kan godt være jeg har skrevet forkert fordi jeg er ny herinde  :lol:

AlisVolatPropiis

Ellers er der måske nogen der skal til julefrittevitten fra Jylland? du kan jo altid spørge :D eller i kan :) det er den 4 dec :)

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. November 2010, kl. 23:06
Ellers er der måske nogen der skal til julefrittevitten fra Jylland? du kan jo altid spørge :D eller i kan :) det er den 4 dec :)

Jeg er desværre allerede helt fyldt ud i bilen.. Regner med at jeg skal have to marsvin med til min kusine, 2 måske 3 hold ilder, bur, løbegård, juletræ og tasker.... meeen, jeg er jo ikke den eneste der skal af sted  :)

Vh. Marianne

Stev

Citat fra: EIpsen Dato 22. November 2010, kl. 22:40
Skal du til fyn på et tidspunkt?  :)

Jeg kan desværre ikke mødes med dig, da jeg ikke har bil, så det bliver rigtig dyrt for mig hvis jeg skal med bus :(

Stev

Citat fra: englefugl Dato 22. November 2010, kl. 21:34
hej stev jeg vil muligvis gerne købe hende uden tingene, for har selv to i forvejen og et kæmpe bur :). men jeg bor i københavn så er der mulighed for at kunne mødes ved færgen eller et eller andet. For det bliver lidt dyrt i længden for mig at tage helt til nordjylland, hvis det altså var der du boede?

Jeg holder meget af hende, men bliver nød til at få hende solgt inden kort tid. min hund ville lige mysse hende for nogle timer siden, og så satte Bailey sig fast i tungen på hende. :( Er ked af de ikke kan sammen, for det var planen med at få min en ilder. :(
Kan desværre ikke mødes med dig, for jeg har ingen bil så det bliver med bus, og så bliver det meget dyrt for mig :(

AlisVolatPropiis

Stev prøv som jeg foreslår at se, der er snart en ilderudstilling i Valby, -den 4 december, og måske kan nogen tage hende med til KBH :) ellers kan du tage mod annes tilbud? :) -du får måske ikke penge for hende...men Anne er en meget erfaren ilderejer, som vil sørge for hun får det bedst mulige hjem. :) -og det er også lidt værd.

englefugl

ja jeg tror også at annes tilbud er smartest, for kan desværre ikke tage hende alligevel da vi får en anden pige snart, og min kæreste vil ikke have for mange ildere :( desværre men held og lykke med det, hun er rigtig fin  :)