Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vif ikke velkommen (regler)

Startet af tzari, 27. Juni 2009, kl. 14:13

alvin

Det er sjovt folk er sure før der er holdt noget p.g.a rygter jeg syntes det er flot og af voksen mennsker.

www.fraekkefritter.dk

tzari

Mit med dommerne er ikke rygter jeg var på Thrillen og påleve dommerne der og var ikkke tilfreds med dem. at man først fik bekræftigelse når man havde betalt er helle rikke rygter. At vi i februar fik beskeden betal eller skrid før dommer og lokaler var bestemt er også holdbare fact. At i besluttede hvilke dyr der var sorte nok til at måtte stille i i sort klasse er også et fact. Hvordan tingene er håndteret er også noget man ser sort på hvidt.
Eneste rygter jeg kan se er at dommene skulle sove ved Rie, men kan da være jeg overså et rygte her i tråden  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Jeg glæder mig til VIF. Det er muligt det ikke er mine bedste venner der er arrangører og det er muligt de tager nogle valg som jeg måske ville tage anderledes, men det er et stort arbejde at lave en udstilling og det er mega dyrt, de tjener jo ikke på det. Jeg vil være taknemmelig fordi de gider og støtte VIF og enhver anden udstilling der måtte komme. Jeg er bare glad for at de gider lave det kæmpe arbejde for at jeg kan komme med mine dyr og få en sjov dag!

Vi vil alle sammen gerne have udstillinger i Danmark, men når en dansk udstilling altid skal følges op af brok og sure miner, er det så så underligt at ingen gider tage slæbet og at de udstillinger der har været ikke fortsætter årligt?

Selv om der er nogle af arrangørene jeg ikke ligefrem er venner med, så har jeg udelukkende fået høflige svar i forbindelse med VIF. Jeg vil bidrage til at gøre det til en god udstilling ved at komme emd godt humør (/og et par hjemmesyede køjer til lotteriet)

Cumulus-ilderavl

Tror ikke engang jeg er velkommen derhenne så jeg flyver let og elefant over.  :lol:
Men jeg vil da ikk betale for noget hvor der ikk er nogen garanti for at jeg kunne få mine penge igen hvis jeg blev nødt til at afmelde....

Barky

Der er oprettet en tråd herinde om al den diskussion der har været om VIF. Du er velkommen til at læse den, og du er selvfølgelig også velkommen på VIF. Der er afmeldingsfrist den 20 juli, så afmelder du inden da, så får du naturligvis dine penge igen. Det er da slet ikke noget problem.  :)

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cumulus-ilderavl

Det opdagede jeg så først bag efter :fnis: Men jeg tror ikk jeg kan komme alligevel den dag... en anden gang

Barky

Æv.... Jeg tror ellers at Alvin (som jeg altid har haft et godt øje til :love:) ville have en god chance!

Jeg håber at vi ser dig næste år hvis VIF er der næste år også. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia