Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så er det snart nu

Startet af Black Diamond, 26. August 2009, kl. 01:01

Black Diamond

Så er der kun/endelig 3 dage og en time og 57 minnutter til Vif åbner dørne til udstillingen. weee

cibatuchsi

ja det er lige om snart. og her er symaskinen ikk kommet igang endnu  :X
men det er ski svært med et hængetræ af en søn.

cibatuchsi

hvad tid plejer udstillingerne at slutte? bare så jeg ved hvor meget mad osv der skal pakkes ned.
og der bliver solgt kaffe og te ikk? (så der er mulighed for at få varmt vand til en flaske)

lille_jill

Slutter mellem 18-22 tror jeg. Kommer an på dommernes fart og om der opstår problemer og sådan noget. Det er nok bedre med for meget mad end for lidt.
Der bliver vidst solgt kaffe, te og kage.

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato  2. September 2009, kl. 12:56
Slutter mellem 18-22 tror jeg. Kommer an på dommernes fart og om der opstår problemer og sådan noget. Det er nok bedre med for meget mad end for lidt.
Der bliver vidst solgt kaffe, te og kage.
okay. ja det bliver vist en ret lang dag for lillemanden. og ja oz for den store mand for der er vist fodbold...griner.

lille_jill

En ilder i den ene hånd og en kage i den anden ;)

..ellers er der vel et pizzaria

Pipvig

Jeg krydser fingre for et pizzaria...

Julie


cibatuchsi

mon ikke der er et pizzaria. håber jeg da godt nok.
men bliver nok nød til at tage noget mas med i nødstilfælde...gg
men man kan også håbe der bliver  solgt toast i hallen. det mætter da lidt bedre end kage...gg

lille_jill

Det kan være, at vi kan slå os sammen om et pizzaria? Så vi ikke skal gå flere gange..

Bawa

god idé jill :P .. mmm pizza!!!

Pipvig

Jeg er også frisk på at slå sammen om en tur på pizzaria... Og jeg behøver ikke at spørge om min datter er frisk... Det VED jeg...

Men jeg VED også at min datter ville elske et stykke kage... jeg ved til gengæld også at hun ville falde om hvis det var en jeg havde bagt...  :-$ :lol:

Black Diamond

Altså ang om der bliver solgt noget spiseligt ved udstillinen så tror jeg ikke det kan lade sig gøre. I den mail vi fik fra Vif  for nogle få uger siden( kan ikke huske hvornår) Så stod der sådan her.

"Det er ikke tilladt at sælge kage/kaffe/sandwich på udstillingen. Ønsker I at sælge noget skal I have en bod. Kontakt vores sponsor, da hun står for den slags aftaler."

Men det kan da være vi er hældige at der alligvel er en der er sluppe igennen nåleøjet her.. Men personligt vil jeg også helst på Pizza hold med jer  <3

Jeg kan måske lige lidt stolt fortælle at jeg har syet min første hængekøje i dag fnis.. Så symaskinen virker skam. Men skal havde ordnet en HEL masse i morgen og jeg mangler stadig et bur (igen)

lille_jill

Vi sælger jo heller ikke noget, det er pizzamanden der gør det. Hvis jeg stod hjemmefra og bagte dem alle og så tog dem med til jer, så er det salg.

Black Diamond

Så er der weee kun 40 timer (hvis jeg regner rigtigt) til VIF starter :dans: