Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tosserne - live from Poland!

Startet af lille_jill, 10. Oktober 2009, kl. 19:55

lille_jill

Så landede vi i Krakow for 3 timer siden. Turen gik fint og helt uden problemer.
Vi har været på super kulinarisk restaurant her til aften - okay, det var så kinesisk. Bagefter blev vi nedstirret af en skummel mand. Men det var også skræmmende nok!
Udstillingen starter kl. 8 imorgen tidlig, så vi bliver jagtet tidligt op af Mettes mobil.

...Chucky er desuden officielt semi-angora nu! Måske er det derfor at han tæsker alle de andre.

tzari

Skummel neeeej Jill piver han havde bare VILDT lyst til at lokke os ind i en gyde og slå os ned med sin paraply  :lol:

Vi blev også stoppet ved grænse kontrollen hvor de var overbevist om bilen var stjålet indtil de fik papirerne. Men dyrene tja dem måtte vi gerne smugle ligeså skørt vi ville. De er sære de polakker  :fnis:

ÆV vi skal tidlig op i morgen uhhh bliver spændende så ser jeg Firefox om ca 12 timer  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

FerretParadise

Super at I havde en god tur dertil. :)

Jeg håber at I vinder en hel masse. :)
Ann Hillerslev.

Katrine

Ønsker jer alle held og lykke, og glæder mig til at høre hvordan det går...
Ildere: Loppen & Bamse

cibatuchsi

pøj pøj i morgen. glæder mig til at høre hvordan det går.

Pipvig


Soelberg`s SUN ferret


Ja polakkerne er sku skøre  :S

kom nu hjem med nogle præmier

Bawa


FerretParadise

Så nu venter jeg på en opdatering fra jer...
Jeg håber at det gik rigtigt godt.

Og så ønsker jeg jer en god hjemrejse.
Ann Hillerslev.

Pipvig

Rigtig god hjemrejse herfra også :D

lille_jill

Så kom jeg omsider hjem for 30 minutter siden! Var på høje taastrup lige i 2 i nat, så min mor var så flink at hente mig og køre mig hjem til hende.

Chucky Ferret (hans nye polske navn) fik en 1. plads + 4 præmier i agility :D Må lige skrive noget mere senere, men skal allerede ud af døren igen.

alvin


www.fraekkefritter.dk

Bawa


Amazing Ferret


tzari

Topdollar fik overraskende nok en 3 plads trods elendig pels og hans vaccine allergi pletter  :o :lol: Tøserne fik intet men vi tager revanche i Vi  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner