Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Er alle velkomne på DIF-udstilling?

Startet af SilverDragon, 4. November 2009, kl. 20:57

SilverDragon

Sjovt... at der bliver skrevet at alle er velkomne...  :)    Når der er nogle folk som åbenbart ikke er velkomne.
Syntes at det er lidt racistisk..    Men det er måske bare min mening....  :@
Syntes I måske skulle prøve at skrive jeres invitationer LIDT MERE SPECIFIKKE, hvis udstillingen er lukket for enkelte personer.

Ja.. jeg håber da at I måske vil begynde at tænke lidt over at jeres forening er der for at hjælpe ildere ejere og ikke hænge folk ud.

Hilsen Louise

Black Diamond

Det kan umuligt komme bag på jer. Når det er Dansk Ilderforening der har lavet den.. Det er jo det sammen regler de bruger til alt hvad de laver. Og det er ting man ved kan ske når man melder sig ind. Laver man ballade eller har man gjort noget som at true folk, så bliver man smidt ud, det det gælder alle. Derfor er det ikke noget der er personligt ment. Det er at man holder de regler man har lavet. Kort og godt

Malene

Det er bare ikke særlig smart at udelukke folk, for så gælder reglerne for championcertifikater ikke.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

#3
Den person der er blevet udelukket ved godt selv hvorfor - og så kan det ikke komme bag på personen. Personen har fået at vide at personen ikke må komme til DIF's arrangementer. Så kan man måske lære at opføre sig ordenligt overfor andre - inden det kommer så langt ud

Udstillingen er ikke for bestemte personer og grupper og man er nødt til at udelukke folk der laver sabotage

Personen er blevet udelukket pga trusler og uro mod andre medllemer og selve foreningen

Championcertifikaterne gælder stadig

Amazing Ferret

Citat fra: Masa Dato  4. November 2009, kl. 19:28
Lille OT
Udstillings bankkonto - er det en privat eller officielt konto? Jeg skal vælge mellem de to muligheder på min netbank.  :)

Den er officiel mener jeg  :)

SilverDragon

Malene: Det har du ret i... hvem udsteder egentlig de championcertifikater?

Amazing Ferret: Syntes I skal holde op med at være tøsefornærmede og måske prøve at komme videre.
Det lyder lidt som om at tingene er blevet overfortolket og misforstået.. Men det skal jeg ikke sætte mig ind i...
Men syntes så måske ikke at I skal invitere alle når alle ikke er velkomne og som en offentlig udstilling og som ikke medlem af foreningen kan I jo ikke sige at man ikke er velkommen.

Black Diamond

Det er jo en regl som Dif har. Og den gælder for alle der bliver smidt ud derfra. Nu er der så kun en der har kvejet sig nok til at blive smidt ud derfra. Havde der været ander havde reglen også galdt her

Amazing Ferret

Citat fra: SilverDragon Dato  4. November 2009, kl. 21:18
Malene: Det har du ret i... hvem udsteder egentlig de championcertifikater?

Amazing Ferret: Syntes I skal holde op med at være tøsefornærmede og måske prøve at komme videre.
Det lyder lidt som om at tingene er blevet overfortolket og misforstået.. Men det skal jeg ikke sætte mig ind i...
Men syntes så måske ikke at I skal invitere alle når alle ikke er velkomne og som en offentlig udstilling og som ikke medlem af foreningen kan I jo ikke sige at man ikke er velkommen.

Så du synes det er ok at en person som truer folk at de bare får fripas?  Når man ikke kan opføre sig som en voksen person, så bliver man altså heller ikke behandlet som een...sådan er det bare

PiaLyng

Unskyld jeg skriver dette og i bliver sq nok sure på mig nu.

MEN.. ingen af jer opføre jer særligt voksent lige nu :)

Peewit

Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 21:28
Unskyld jeg skriver dette og i bliver sq nok sure på mig nu.

MEN.. ingen af jer opføre jer særligt voksent lige nu :)

Med fare for også at blive genstand for evt. vrede så giver dig helt ret Pia.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

#10
Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 21:28
Unskyld jeg skriver dette og i bliver sq nok sure på mig nu.

MEN.. ingen af jer opføre jer særligt voksent lige nu :)

Jeg synes nu jeg opfører mig voksent.
Jeg prøver at forklare hvorfor personen er udelukket for det har personen åbenbart glemt og personen vil lave ballade, hvilket ikke er første gang

Malene

Citat fra: SilverDragon Dato  4. November 2009, kl. 21:18
Malene: Det har du ret i... hvem udsteder egentlig de championcertifikater?
Det gør udstillingerne selv. Reglerne står som regel på deres hjemmesider. Jeg kan jo citere fra DIFs hjemmeside:

[quote source=DIF link=http://ilder.dk/]Championat

Da udstillingen vil være en godkendt europæisk udstilling, er det muligt at opstille sin ilder til championkandidat, såfremt den opfylder visse krav. Det er gratis at indstille ilderen, og tilmeldingen skal være os i hænde inden deadline for tilmelding af dyr. Skriv en mail til os omkring pågældende ilder og hvilke kvalifikationer den har. Såfremt at vi ikke kan få verificeret ilderens kvalifikationer, vil det ikke være muligt at tildele championatet på selve udstillingen.

En godkendt ilderudstilling er en åben udstilling med over 50 tilmeldte dyr.[/quote]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SilverDragon

Efter som der ikke er blevet hørt fra begge sider så syntes jeg ikke man kan ekskludere folk.
Samtidig syntes jeg ikke det giver et godt billede af en forening som burde være professionel nok til at overhøre sådan noget personlig fnider og så lade folk tage den med hinanden istedet. Det viser bare hvor meget personlig indvirkning at folk har på de folk der sidder i toppen. Det virker ikke særlig objektivt.
Samtidig kan man jo ikke opretholde en championudstilling når der er nogle der ikke er velkomne, foreningen skriver jo selv at det er ligegyldig om man er medlem eller ikke medlem.

PiaLyng: Jeg vil give dig ret, og jeg ville gerne have denne diskution, men holde det i et pænt sprog.
Men syntes det er vigtigt at diskutionen blive taget op, når det nu er en offentlig europæisk udstilling

Malene: Men hvem har godkendt udstilling som en europæisk udstilling?

Barky

"Personligt fnidder"

Er det en fri oversættelse??????????
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Citat fra: SilverDragon Dato  4. November 2009, kl. 21:37
Efter som der ikke er blevet hørt fra begge sider så syntes jeg ikke man kan ekskludere folk.
Samtidig syntes jeg ikke det giver et godt billede af en forening som burde være professionel nok til at overhøre sådan noget personlig fnider og så lade folk tage den med hinanden istedet. Det viser bare hvor meget personlig indvirkning at folk har på de folk der sidder i toppen. Det virker ikke særlig objektivt.
Samtidig kan man jo ikke opretholde en championudstilling når der er nogle der ikke er velkomne, foreningen skriver jo selv at det er ligegyldig om man er medlem eller ikke medlem.

PiaLyng: Jeg vil give dig ret, og jeg ville gerne have denne diskution, men holde det i et pænt sprog.
Men syntes det er vigtigt at diskutionen blive taget op, når det nu er en offentlig europæisk udstilling

Malene: Men hvem har godkendt udstilling som en europæisk udstilling?

Du svarede ikke på mit spørgsmål?
Er det ok at en person truer selve foreningen og så forventer at komme med til eventuelle arragementer?