Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Er alle velkomne på DIF-udstilling?

Startet af SilverDragon, 4. November 2009, kl. 20:57

PiaLyng

Citat fra: Peewit Dato  4. November 2009, kl. 21:32
Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 21:28
Unskyld jeg skriver dette og i bliver sq nok sure på mig nu.

MEN.. ingen af jer opføre jer særligt voksent lige nu :)

Med fare for også at blive genstand for evt. vrede så giver dig helt ret Pia.

Tusind tak.

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 21:33
Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 21:28
Unskyld jeg skriver dette og i bliver sq nok sure på mig nu.

MEN.. ingen af jer opføre jer særligt voksent lige nu :)

Jeg synes nu jeg opfører mig voksent.
Jeg prøver at forklare hvorfor personen er udelukket for det har personen åbenbart glemt og personen vil lave ballade, hvilket ikke er første gang

Jeg tror ikke personen har glemt det, Det er jo trods alt en anden person som skriver :)
Jeg tror bare personen håber på at kunne deltage - selvom det er en del af dif :)


--------------------
Jeg tager ikke nogens parti.

Amazing Ferret

Citat fra: Shamua88 Dato  4. November 2009, kl. 22:46
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:35
Det handler jo ikke om hvem man gider at have med - det handler om at en enkel person laver så meget ballade og truer til højre og venstre. Hvis man ikke kan opføre sig ordenlig og overholde de regler der er - så er man bare ikke velkommen
Nu ved jeg ingeting og tager ikke parti, men normalt, i de foreninger jeg er med i, vil man få karantæne (3 måneder - 2 år) for lignende opførsel ikke smidt ud på livstid. Virker lidt voldsomt at man bare er forvist fra alt fordi man har gjort noget dumt! Måske personen har lært af sine fejl.  (ved ingen ting)!...

Tro mig denne person har ikke lært af sine fejl desværre....det sker gang på gang og det er ret sørgeligt

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:50
Citat fra: Shamua88 Dato  4. November 2009, kl. 22:46
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:35
Det handler jo ikke om hvem man gider at have med - det handler om at en enkel person laver så meget ballade og truer til højre og venstre. Hvis man ikke kan opføre sig ordenlig og overholde de regler der er - så er man bare ikke velkommen
Nu ved jeg ingeting og tager ikke parti, men normalt, i de foreninger jeg er med i, vil man få karantæne (3 måneder - 2 år) for lignende opførsel ikke smidt ud på livstid. Virker lidt voldsomt at man bare er forvist fra alt fordi man har gjort noget dumt! Måske personen har lært af sine fejl.  (ved ingen ting)!...

Tro mig denne person har ikke lært af sine fejl desværre....det sker gang på gang og det er ret sørgeligt
ok, hvis du er sikker på det så er der jo ikke meget at gøre..

Vh. Marianne

Amazing Ferret


Lena og Peter

#34
Citat fra: Shamua88 Dato  4. November 2009, kl. 22:46
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:35
Det handler jo ikke om hvem man gider at have med - det handler om at en enkel person laver så meget ballade og truer til højre og venstre. Hvis man ikke kan opføre sig ordenlig og overholde de regler der er - så er man bare ikke velkommen
Nu ved jeg ingeting og tager ikke parti, men normalt, i de foreninger jeg er med i, vil man få karantæne (3 måneder - 2 år) for lignende opførsel ikke smidt ud på livstid. Virker lidt voldsomt at man bare er forvist fra alt fordi man har gjort noget dumt! Måske personen har lært af sine fejl.  (ved ingen ting)!...

Det her er et rigtig godt svar. Nu har vi selv købt ilder af hende, og synes hun er et rigtigt dejligt menneske, så derfor vil vi ikke blande os alt for meget, da vi jo nok har valgt side ;) .

Vi håber bare at DIF og personen kunne finde en løsning, så alle kunne være velkommen, da vi ved at hun meget gerne ville komme til udstillingen. både med og uden ilder.

Peewit

Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:50
Citat fra: Shamua88 Dato  4. November 2009, kl. 22:46
Citat fra: Amazing Ferret Dato  4. November 2009, kl. 22:35
Det handler jo ikke om hvem man gider at have med - det handler om at en enkel person laver så meget ballade og truer til højre og venstre. Hvis man ikke kan opføre sig ordenlig og overholde de regler der er - så er man bare ikke velkommen
Nu ved jeg ingeting og tager ikke parti, men normalt, i de foreninger jeg er med i, vil man få karantæne (3 måneder - 2 år) for lignende opførsel ikke smidt ud på livstid. Virker lidt voldsomt at man bare er forvist fra alt fordi man har gjort noget dumt! Måske personen har lært af sine fejl.  (ved ingen ting)!...

Tro mig denne person har ikke lært af sine fejl desværre....det sker gang på gang og det er ret sørgeligt

Det her er jo også virkelig sørgeligt.........!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Barky

Tja... Jeg har forståelse for DIF's beslutning. Jeg tror heller ikke at det har været nemt for dem at beslutte den slags. Med mit ringe kendskab til DIF, er min opfattelse at de altid prøver at få så mange med som muligt og lave nogen fede arrangementer som alle kan deltage i. Så jeg tror sq at det smerter dem at erkende at de er nødt til at udelukke denne person.

Jeg ved ikke om det er på livstid eller ej. Men det kan tiden vel kun vise, og det er jo DIF's beslutning....

Lena og Peter - selvom navnet er indlysende for mange, så er det nok ikke en god ide at nævne det.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Så længe man ikke er blevet dømt for noget, er man uskyldig og så er det bare en påstand. Og, lidt hårdt ridset op, er det altså det samme som at sige at man ikke vil have personen med.

Så laver jeg da bare min egen udstilling og udelukker alle dem jeg ikke kan lide, med den påstand at de alle har truet mig eller slået mig ned. Det er jo åbenbart stadig en åben udstilling så.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

I alle tilfælde tror jeg det kunne være en god idé at personen SELV kom til dif med en undskyldning som det første. Så ville der måske være støre chance for noget..

cibatuchsi

DIF har jo nok en god grund for at udelukke personen fra udstillingen.
Nu er der ingen af os her der ved 100 % hvad der er sket, hvordan og hvorledes. så vi må bare stole på at DIF gør det rette.
og jeg er ikke i tvivl om at det gør det, det er trods alt en forening og ikke en enkel person, der er flere personer bag deres beslutninger.

PiaLyng

Citat fra: Malene Dato  4. November 2009, kl. 22:57
Så længe man ikke er blevet dømt for noget, er man uskyldig og så er det bare en påstand. Og, lidt hårdt ridset op, er det altså det samme som at sige at man ikke vil have personen med.

Så laver jeg da bare min egen udstilling og udelukker alle dem jeg ikke kan lide, med den påstand at de alle har truet mig eller slået mig ned. Det er jo åbenbart stadig en åben udstilling så.

.oO(udluk ikke mig ! udluk ikke mig! ..jeg har kyllingerne og må ikke udelukkes <3 )

Amazing Ferret

Jeg tror slet ikke i forstår hvor seriøst det er det der sker......i har en ide om at personen er udelukket fordi man ikke kan lide hende.....NEJ HUN LAVER BALLADE OG TRUER FORENINGEN...det kan da ikke være så svært at forstå

Lena og Peter

Citat fra: Barky Dato  4. November 2009, kl. 22:55


Lena og Peter - selvom navnet er indlysende for mange, så er det nok ikke en god ide at nævne det.

Grunden til at vi nævner navnet, er at der allerede er gjort i den anden træd der er om dette emne.

AlisVolatPropiis

Åben betyder at man ikke bare inviterer sine 50 nærmeste venner og holder ilderydstilling. At alle har en lige mulighed for at deltage. -Også, lige i den forstand at nogle ikke får lov til mere end andre, både på den positive og negative måde.

Jeg bryder mig ikke så meget om at folk selv vurderer hvem hvad og hvorfor. Eller for den sags skyld udelukkelser, men man kan blive nød til det -også af hensyn til andre. Som de larmende misbrugere der bliver smidt ud fra en skole, butikstyven der ikke må komme i butikken mere, og alt for fulde folk på diskoteker osv.

Frihed er under ansvar. Og kan man ikke forholde sig til de regler der bliver opstillet, så må man forvente visse konsekvenser.

Jeg vil nu ikke gå ind i den konkrete sag som sådan. Men det er stadig en åben udstilling, og foreningen er i sin fulde ret til at ekskludere folk. Om det er fortjent eller ej, det er der jo altid mange meninger om.

I bund og grund vil jeg dog ikke mene man kan eller skal udelukke folk, medmindre der er tale om en af samfundet ikke accepteret eller normal opførsel.

Barky

Malene - Det er vel fair nok at DIF ikke kan lide at blive truet.... Men det er en trussel mod DIF, og ikke imod enkelt personer, så jeg ved ikke om det reelt er personligt. Og når det ikke er personligt fra DIF's side (da DIF jo ikke er en enkelt person eller et diktatur), så betragter jeg det ikke som påstand mod påstand.
Jeg kender lidt til nogen af dem der sidder i DIF (øh, ved egentlig ikke hvem der sidder der ud over et par stykker?) og min egen personlige erfaring (som ikke kan bruges til en skid lige her og nu, men danner baggrund for min holdning) er at de er ret professionelle, og ikke ville fremsætte en påstand der fører til en udelukkelse på baggrund af bagateller.
Bla bla bla.... Hilsen Julia