Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vindere

Startet af Julie Stuhr, 16. Januar 2010, kl. 21:01

Shamua

Citat fra: NemoToft Dato 17. Januar 2010, kl. 15:29
Ekstra konkurrence: Hvem er Malle og hvem er Tops????







Malle til venstre og Tops til højre???

Vh. Marianne

NemoToft

Hej. Tops til venstre og Malle til højre :). Tops på nr 2 billede og Malle på nr 3 billede.


UH UH UH. Nu er der kommet resultatliste på DIF's hjemmeside......

lille_jill

Chucky vandt 1 førsteplads og blev bedste pastel. Jeg selv vandt 3-4 gange i lotteriet (og ja, der skal altså råbes BANKO hver gang)

Starshineferrets

stort grattis till alla er som vann!! hade verkligen velat vara med!

Emils far

Ja, hvad skal man sige, jo det er bare at være ydmyg og stolt over ens kræ....og så synes jeg også at udstillingen var meget hyggelig og godt gennemført, så jeg tar gerne en tur til næste år også.

Mono fik en fin 2. plads i senior hunner/hanner hvid/albino

Cashmere Comet of FerretParadise fik i klassen senior viltfarvede hanner ukastererede; 1.plads, bedste senior, bedste vildtfarvet, best in show og dommerfavorit...

mvh.
Lars

Barky

Min kære gamle Alma rendte med: 1 plads, Bedste Albino og Bedst i Modsat Køn... :)
Jeg er meget meget stolt af hende. Hun fylder 8 til maj... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Haha Jill :D Man var da ikke i tvivl når det var dig der vandt i hvert fald :D

lille_jill

anne: nej, og det gjorde da bare jeres job meget lettere når man nu kunne både se og høre hvem der vandt ;)

Anne

hehe ja det tror jeg også anne var meget glad for, hun var da ude på nogle løbeture til julia kom til undsætning :P

Barky

*Julia to the rescueeeeeeeeeeeeeee*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

:lol:

Joa vandt i øvrigt en 2. plads, og Hessel var lige ved at glemme at rende op med hende fordi han ikke hørte efter :lol: