Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderudstilling i Latvia

Startet af Emils far, 1. Marts 2010, kl. 17:57


Masa

Ooooh!  :-$
Er der nogen som tænker om at deltage?

Shamua

ehh... nu er jeg lidt geografi dum.. men hvor langt er der til latvia? :D

Vh. Marianne

Malene

Latvia er Letland. Ifølge Google maps er der, fra Kolding, ca. 1400 km. hvis man tager færge fra Sverige eller Tyskland og ca. 1800 km. hvis man kører hele vejen ned gennem Europa..
Selv hvis der kom nogle dommere jeg rent faktisk ville have mine dyr bedømt af, tvivler jeg på at jeg ville tage så langt for en udstilling :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Dommerne på udstillingen er:

1. Daniela Kelderman - breeder, owner of Angoraferretry ferrety, Netherlands.
2. Anna Volkova – breeder, manager of breeding centre "Ferrets Town", developer of the website ferretclub.ru, author of the book "Home Ferrets", Russia.
3. Peter Herzog – famous German breeder, who more than 15 years ago had bred Blackself colored ferrets, Germany

Starshineferrets

hehehe ja, 3 domare som jag verkligen inte skulle vilja ha mina djur bedömda av.... eller nej vänta, det hade faktiskt varit ganska roligt att se dem alla bli diskvalificerade :P

FerretParadise

Nej jeg ville heller aldrig rejse så langt for en udstilling. Puha sikke en masse km med Zefyr på skødet.
Og så slet ikke med de der dommere.
Men jeg gad godt besøge udstillingen uden at deltage, men igen, der er godt nok langt. ;)
Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: Starshineferrets Dato  2. Marts 2010, kl. 08:49
hehehe ja, 3 domare som jag verkligen inte skulle vilja ha mina djur bedömda av.... eller nej vänta, det hade faktiskt varit ganska roligt att se dem alla bli diskvalificerade :P

Kommentarer:

den er ikke sort nok
Den har ikke nok folder i næsen
Hvor er aftegnene??
Hvorfor har den underuld????

samlet pointsum: -48 points :lol:

Starshineferrets

Citat fra: Anne Dato  2. Marts 2010, kl. 10:07
Citat fra: Starshineferrets Dato  2. Marts 2010, kl. 08:49
hehehe ja, 3 domare som jag verkligen inte skulle vilja ha mina djur bedömda av.... eller nej vänta, det hade faktiskt varit ganska roligt att se dem alla bli diskvalificerade :P

Kommentarer:

den er ikke sort nok
Den har ikke nok folder i næsen
Hvor er aftegnene??
Hvorfor har den underuld????

samlet pointsum: -48 points :lol:
HAHAHA precis
alternativt: vad fan är det här? Det är ju en illerutställning alltså bedömmer vi bara illrar!

Nej, jag har personligen inte samma åsikt om hur en iller ska se ut rent anatomiskt (inte färg nu alltså) som de domarna. So i'll pass :P

Shamua

Citat fra: Anne Dato  2. Marts 2010, kl. 10:07
Citat fra: Starshineferrets Dato  2. Marts 2010, kl. 08:49
hehehe ja, 3 domare som jag verkligen inte skulle vilja ha mina djur bedömda av.... eller nej vänta, det hade faktiskt varit ganska roligt att se dem alla bli diskvalificerade :P

Kommentarer:

den er ikke sort nok
Den har ikke nok folder i næsen
Hvor er aftegnene??
Hvorfor har den underuld????

samlet pointsum: -48 points :lol:

HAHAHA... hvor grinern  :lol:

Vh. Marianne

pinkroses

Citat fra: FerretParadise Dato  2. Marts 2010, kl. 08:59
Nej jeg ville heller aldrig rejse så langt for en udstilling. Puha sikke en masse km med Zefyr på skødet.
Og så slet ikke med de der dommere.
Men jeg gad godt besøge udstillingen uden at deltage, men igen, der er godt nok langt. ;)

Sorry jeg spørger...
Men hvorfor ikke lige de her 3 dommere ?? Hehe :)
Er mega nysgerrig :)

Anne

#11
Jeg håber det er ok jeg svarer

Den ene er en opdrætter af sorte ildere, som ikke har det bedste rygte.

Den anden er en opdrætter af alt muligt fancy, som heller ikke har det bedste rygte.

Om der så er noget galt med dem eller ej det vil jeg ikke udtale mig om, men personligt kan jeg se på de dyr de foretrækker i avl (angora, sorte, chokolade, maser af aftegn) og konstatere at det ikke er de kriterier jeg ønsker mine dømt efter.

Havde udstillingen været i danmark var jeg nok taget med alligevel, men jeg tager ikke så langt for de dommere.

FerretParadise

Selvfølgelig er det okay at du svarer Anne, og jeg er fuldstændig enig med dig. ;)
Ann Hillerslev.