Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vinterildern 2011

Startet af Marianne, 4. Oktober 2010, kl. 22:59

FerretParadise

Nu glæder jeg mig om muligt endnu mere, det bliver jo en fantastisk udstilling.  :dans: :)
Ann Hillerslev.

CMS

Ej hvor fedt! :D Så mangler vi bare de sorte klasser også - så er den hjemme  :lol: :lol: :lol:
Mange hilsner Christina

LordDoom

Citat fra: CMS Dato  8. December 2010, kl. 10:27
Ej hvor fedt! :D Så mangler vi bare de sorte klasser også - så er den hjemme  :lol: :lol: :lol:

Ja, se det er jeg enig i !!! Kunne være så rat hvis der kom sorte klasser i Norge også.

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Starshineferrets

Nu är det inte aktuellt med en svart klass, men även om det var det så skulle det inte riktigt fungera eftersom det är så få svarta illrar oavsett.. det finns inga i Norge och de som skulle komma från DK är för få.

Däremot kan jag säga som så att våra domare faktiskt inte tittar speciellt mycket på färg, utan på byggning och övrigt skick... förra året var det en nästan svart iller som placerade sig om jag inte minns fel ... så ja.. på den här utställningen så innebär en svart iller inte automatiskt att man inte har en chans att vinna. Har illern en bra struktur, jämn färg med fin päls och är i bra skick i övrigt så har den oavsett chansen att placera sig.

Shamua

Nu kan jeg ikke lige finde prisen på hjemmesiden fordi den er under ombygning, men hvad koster det pr. ilder og hvornår er sidste tilmelding og betalingsfrist? Håber det er ok jeg skriver herinde...

Vh. Marianne

Marianne

Siden vil være oppe og går om forhåpentligvis kun få dager, men inntill videre kan jeg fortelle at det koster 250 kr for første ilder, deretter 100 for resten av ilderne, om du har påmeldt mer enn 1. Betalings og påmeldingsfrist er 15.januar. For våre utenlandske deltagere vil det bli anledning til å betale ved innsjekking på utstillingsdagen.

FerretParadise

Citat fra: Marianne Dato  8. December 2010, kl. 22:10
Siden vil være oppe og går om forhåpentligvis kun få dager, men inntill videre kan jeg fortelle at det koster 250 kr for første ilder, deretter 100 for resten av ilderne, om du har påmeldt mer enn 1. Betalings og påmeldingsfrist er 15.januar. For våre utenlandske deltagere vil det bli anledning til å betale ved innsjekking på utstillingsdagen.
Ih hvor dejligt, at vi må betale på dagen.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

Starshineferrets

På vinterildern kommer eventuellt 24Pets från finland att finnas på plats med sin butik. I butiken finns det mesta utav Marshall tillbehören till oerhört rimliga priser.
Men pg.a tull avgifter och fraktkostnader kommer de antagligen enbart att kunna ta med sig förbeställda varor till Vinterildern (den 26 februari).

För att hinna med att beställa hem varor från leverantörerna i god tid, har jag blivit ombedd att göra en liten förfrågan om det finns intresse för deras produkter och i såfall vilka produkter det rör sig om.

Det är möjligt att priserna varierar lite från hemsidan pga. tull avgifter.

Prisexempel:
Marshall 11 panels playpen Ca 59 Euro
Midwest Ferret Nation Bur  Ca 255 Euro
Marshall Estate Bur Ca 240 Euro
Marshall Ele-Fun ca 19 Euro

hela sortimentet kan ses här:
http://www.24pets.fi/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=167&Itemid=1

Ni som är seriöst intresserade får gärna skriva en kommentar i tråden om vilka produkter det rör sig om.

Anne

#39
som jeg skrev i den anden tråd, er der nogen der vil tage en marshall 11 panelers løbegård med hjem til mig? Betaler gerne lidt i fragt.
Det er ok hvis den havner på sjælland, så skal jeg nok se at få den hjem (og bankoverføre pengene så i ikke skal vente en evighed)

Nina_eliz

Jeg er interessert i en Marshall 11 panels playpen! :)

cibatuchsi

vi er også klart int. i en 11 panels løbegård.  :)

LordDoom

Det er vi helt sikkert også

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Shamua

#43
Nu hvor der kommer angora klasse, såfremt der er 5 angora, bliver der så stadig trukket point fra dem inden bedømmelsen? Er der nogen der ved det?

Vh. Marianne

Anne

Er der nogen fra Jylland der påtænker at tage afsted og som måske vil følges?

For dem jeg skulel følges med først skal ikke aftsed alligevel og Hessel kan ikke den dag :(