Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

The Dooking Ferrets Show

Startet af The Dooking Ferrets, 4. November 2010, kl. 15:01

PiaLyng

Jeg fik 5 pladser, og reseveret 1 hvalpe plads og 1 voksen plads :b

cibatuchsi


Louise V

Jeg fik 2 Pladser  :dans:
Og det bliver den smukke:
Fnug (Olsen's Amola)
Og en ny hvalp som kommer til at deltage  <3

Anne

3 pladser (stand) og på venteliste med en og en hvalpeplads. Jeg satser på jeg får alle med, da jeg ikke er langt nede på ventelisten, heldigvis. Det ville være underligt at vælge en fra, selv om jeg allerede har besluttet det skal være tofta hvis det er. Jeg har altid svært ved at finde ud af hvilken klasse hun skal i alligevel og synes aldrig sådan rigtigt hun hører til uanset hvor hun er.

Minority ferrets

Jeg har fået 5 pladser :D + en løbegård
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

håber jeg får en plad til mine 3
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Citat fra: lille_thor Dato  6. Februar 2011, kl. 00:32
håber jeg får en plad til mine 3

Hvor langt er du på ventelisten?? Der er altid noget der springer fra. Er selv på venteliste, men bliver meget overrasket hvis jeg ikke får pladserne.

lille_thor

det ved jeg ikke, har ikke fået svar
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AnneME

bliver bare sådan i trivl hvad timons farve og pels er. :O
- Da jeg har tilmeldt os, dog bare for sjov og hyggen

Shamua

#54
Hvis du er i tvivl så skriv en mail til arrangører med billeder af dyret du er i tvivl om, og fortæl hvad du er i tvivl om :) mail adressen kan findes på hjemmesiden :D

Vh. Marianne

SilverDragon

Glæder mig så meget til udstillingen. Det er første gang at jeg selv har dyr med som skal udstilles.
Der ud over kan jeg afsløre at min kæreste og jeg skal have en bod på standen. Jeg vil have foto udstyr og computer med, evt. også printer, så man kan få billederne med det samme. Det vil blive en åben foto stand, sagt på den måde at jeg også gerne vil komme ned til folks løbegårde og tage billeder.
Der vil måske blive taget et lille beløb for at jeg tager billede og sender dem til jer.
men lad os nu se.. glæder mig ihvertfald helt vildt.

lille_thor

Citat fra: Anne Dato  6. Februar 2011, kl. 00:45
Citat fra: lille_thor Dato  6. Februar 2011, kl. 00:32
håber jeg får en plad til mine 3

Hvor langt er du på ventelisten?? Der er altid noget der springer fra. Er selv på venteliste, men bliver meget overrasket hvis jeg ikke får pladserne.
Står som nr. 5 på ventelisten :( det er satme gået stærkt med at melde sig til, for jeg meldte mig til ca. kl.22.30 samme aften.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato 21. Februar 2011, kl. 11:22
Citat fra: Anne Dato  6. Februar 2011, kl. 00:45
Citat fra: lille_thor Dato  6. Februar 2011, kl. 00:32
håber jeg får en plad til mine 3

Hvor langt er du på ventelisten?? Der er altid noget der springer fra. Er selv på venteliste, men bliver meget overrasket hvis jeg ikke får pladserne.
Står som nr. 5 på ventelisten :( det er satme gået stærkt med at melde sig til, for jeg meldte mig til ca. kl.22.30 samme aften.

De fleste sidder også klar lige på klokkeslettet! Håber du kommer med søde...

Stubba

Citat fra: lille_thor Dato 21. Februar 2011, kl. 11:22
Citat fra: Anne Dato  6. Februar 2011, kl. 00:45
Citat fra: lille_thor Dato  6. Februar 2011, kl. 00:32
håber jeg får en plad til mine 3

Hvor langt er du på ventelisten?? Der er altid noget der springer fra. Er selv på venteliste, men bliver meget overrasket hvis jeg ikke får pladserne.
Står som nr. 5 på ventelisten :( det er satme gået stærkt med at melde sig til, for jeg meldte mig til ca. kl.22.30 samme aften.

Tro mig, det gik stærkt! Virkelig stærkt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AnneME