Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

VIF 2010 er overstået

Startet af Stephanie, 6. November 2010, kl. 23:32

Stephanie

Så er jeg lige kommet hjem, dødtræt, forelsket (jeg så min nye ynglingsilder på udstillingen idag, som jeg forelskede mig i på stedet, men dammit fik sgu ikke lov at få ham med hjem  ;)), og glad for at have haft en rigtig dejlig dag.

Jeg vil gerne sige tak til arrangørerne for en, i mine øjne en yderst vellykket dag og for det store arbejde I har lagt i udstillingen. Det var som deltager rigtig rart at læse alle kommentarerne som dommerne havde skrevet, at man som ejer så ikke ser på samme måde som dommeren vil jo altid være sådan  :) Kommentarer havde jeg lidt frygtede da dommerne sidst de dømte i DK var meget sparsomme med kommentarer. Det eneste er at jeg måske kunne synes tog lidt langt tid var da BIV osv skulle findes (men okay, jeg var temmelig træt, så kan også være at det spiller ind)

Så vil jeg gerne sige stort tillykke til alle vinderne idag. Og til alle deltagerne for at være med til at gøre det til en dejlig dag, jeg fik talt med en masse folk som jeg ikke tidligere har talt så meget med og andre som jeg aldrig tidligere havde talt med.

Jeg kan forestille mig at der sidder nogen derude som ikke var med på VIF, som er nysgerrige omkring vinderne. Og jeg kan da lægge ud med at jeg kom hjem med en 2. præmie til Potter (noget som jeg stadig ikke helt har fattet, der går nok et par dage før det helt synker ind at han kom hjem med en præmie)

lille_jill

Tak for en dejlig dag allesammen :)

Chucky blev smidt i andre farver (spørg mig ikke hvorfor) og fik en 3. plads. Desuden fandt Erika en byld på hans hage, så vi skal til Alison mandag. Så det var en lidt blandet oplevelse.. Havde, ud over det, en dejlig dag.

Lena og Peter

Herfra skal der også lyde et tillykke til alle vinderne og et tak til arrangørerne... Vi havde en rigtig hyggelig dag.... Jeg vil også gerne takke alle dem på udstillingen som er så utrolig søde ved Petra. Det varmer vores hjerter rigtig meget.  :love:

Vi kom hjem med en 1. plads til Ramses...  :dans: ...

cibatuchsi

også et stort tiillykke fra os.
vi kom hjem med:
3 plads til Hope
1 plads, bedste albino, bedste junior og BIM til Tomsk

samt vandt lidt i lotteriet.

tusind tak for en skøn dag

Julie Stuhr

Også tak for en dejlig, men lang dag herfra også.

Det var vores første udstilling og jeg er så stolt og glad!
Vi kom hjem med en 2. plads til Charlie :D
.. Og to nye senge :P

Malene

Jeg synes det var en rigtig god udstilling. Godt arbejde! :D
Og ja, tillykke til alle vinderne!
Cerulean fik en 2. plads og Hector en 3. plads :D Og så vandt jeg nogle fine ting i lotteriet.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Trashstar

Tilmeldte ikke mine i år.
Var der sammen med Gitte og Skipper/ Ilderhjemmet
Deres smukke Quark vandt endnu engang 1. pladsen i handicappede.
Jeg fik brugt for over 1000 kroner hos Petpile som er en af mine bekendte også.
Alt i alt har det været skide skønt!
Især fordi jeg bor i Albertslund, og ikke skulle bruge andet end en cykel. Og jeg kendte vejen ;) Hah..

Håber de vælger samme sted næste år. Eller et der er lige så hyggeligt!
For det var fandme godt med hygge og plads på samme tid.
Og man kunne se alting fra alle vinkler. Det var perfekt :)

tzari

Så er jeg Endelig hjemme  :X

Alle mine dyr var for lyse og stod forkert på kommer skemaet var for flade  :fnis: men neglene var perfekte  :lol:

Min gimpe synes det var sjovt at hvæse af dommeren HELE tiden og det udløste en dommer favorit. Havde godt nok joket med hun da tog dommmer favorit med sit gimperi men da ikke forestillet mig hun faktisk fik en  :dans: :lol:

Glæder mig til resultaterne er online så man kan se hvor man lå.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lussingen

Tak for en dejlig dag til alle. Også stort klap på skulderen til arrangørerne, det var virkelig en god udstilling.

Dommerne var lidt "hårde" ved mine dyr :fnis: De havde for små ører, for korte haler m.m. :fnis:

Minnie vandt dog en 3. plads :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret


ja vi siger også mange tak for en lang men perfekt dag. Vi fik en 3 plads til lille Loola som også blev flyttet fra silver til andre farver

Amazing Ferret

#10
Jeg vil også godt sige tak til alle arrangørene for en super dejlig dag  :D
Og jeg er glad for at have mødt nogen nye dejlige mennekser <3

Jeg vandt:

3. plads på Kalle
3. plads på Asterix
1. plads på Poppy + hun blev Bedste Angora
1. plads på Yabba + hun blev bedst i andre farver og så tog hun også lige BIS  :D

Og så er jeg stolt af de 5 hvalpe af mine som vandt i går - godt gået til dem alle   :dans:

Og et stort tillykke til alle vinderne - godt gået  :)

mette11

Jeg havde også en rigtig god dag... :)

Jeg havde kun 3 ildere med og Albert der lignede noget som var løgn i pelsen vandt en 2. plads i en af de største klasser (vildtfarvede, senior, hanner, kastreret) og jeg var mildt sagt overrasket!! Albert var heller ikke klar, da han ikke ville op og have sin præmie og havde gemt sig i sin blæksprutte!  *-)
Jeg synes dog at de ikke den der tager mest på udstillinger, men jeg finder det stadig lidt underligt/irriterende at dommere har så forskedommere har bedømt mine ildere meget anderledes end hvad jeg har prøvet før. De må have en anden "ideal ilder"-type. Jeg deltager så også kun på udstillinger i Dk, men jeg finder det alligevel irriterende at bedømningen er så forskellig fra udstilling til udstilling.

Jeg synes der var rigtig mange fede præmier i lotteriet og det var generelt nogle flotte præmier. Var ret imponeret over de flotte strikkede ildere... <3
Informationerne på dagen var gode synes jeg og man vidste hvad der foregik. Synes tjek ind osv. gik nemt og hurtigt. Lokalet var overskueligt og tilskuere havde mulighed for at komme rundt. Mine forældre var over og kigge og de var glade for at kunne se på ilderne og gå rundt uden at skulle mase sig frem og tilbage, men derimod nemt kunne gå rundt og kigge på de forskellige dyr.

Det som irriterende mig var at de sidste bedømninger tog meget lang tid og jeg syntes lokalet blev for koldt hen under aften (jeg sad så også i den ende oppe ved døren, men jeg må indrømme at jeg frøs helt vildt til sidst).
Beliggenheden var ifølge mig super (da jeg bor 7km. væk er det jo perfekt) og lokalet var passende i størrelsen og det er super at der var nok toiletter (hader toilet-kø) og en cafe hvor man havde mulighed for at købe lidt at spise og drikke i løbet af dagen.

Nu er jeg godt nok træt...har også haft overnattende gæster siden fredag. Super hyggeligt, men også ret hårdt! Tillykke til alle jer andre der vandt og tak for at det var en rigtig god dag... :)

AlisVolatPropiis

Så er jeg næsten vågnet...

Vi (Karina, Jack, Michael og jeg) forlod lokalet som de sidste, efter en god snak med hal-manden og hans kone, som vidst også har forelsket sig grundigt i ildere, og var meget glade for at alle havde været venlige til at fortælle om, og vise deres dyr. :)
-Og vi siger tusind tak til dem fordi de var så søde generelt :D og fordi de ikke lossede os ud mens vi ventede på at kunne få afleveret første læs -inkl Ivan. Så vi ikke skulle stå i den silende regn der pludselig var der :lol:

Det var en rigtig god dag :D jeg fik dog ikke talt med alle dem jeg gerne ville, og slet ikke nok med nogen. Men det var hyggeligt og virkelig virkelig dejligt at se alle hyggede sig og at folk virkelig virkede til at have en rigtig god dag :D

Jeg synes også arrangørerne har gjort et rigtigt godt stykke arbejde. Jeg ved hvor hårdt de har arbejdet og jeg synes virkelig det var en vellykket dag, i gode rammer og godt struktureret. Jeg siger tak til Christina, Ann og Karina -i har sgu gjort det godt i mine øjne.

Jeg var virkelig også imponeret over alle sponsorerne o.O  Jeg havde ikke helt forstillet mig så mange både sidepræmier, og præmier på loddebordet :lol: jeg syntes det var lidt vildt. Jeg vidste self lidt. Men det var sygt for mig at se det hele samlet på præmiebordet.

Dommerne har været hudløst ærlige på mine dyrs skemaer, men også givet gode komplimenter og jeg glæder mig til igen at ærgre mig over de negative og glæde mig over de positive.

Jeg er så glad på alle vindernes vegne :D  TILLYKKE :D

Jeg fik selv en 3. Plads med Melpomené, En 3.Plads med Spero og min sorte tykke lille fedterøv fik vidst charmet sig ind på en god slat mennesker og vandt publikumsfavoritten :D Det er jeg virkelig glad for, de samt alle de andre komplimenter især han, men også de andre fik, det er virkelig noget der varmer. Så tusind tusind tak til alle der har været så søde at sige noget dejligt om mine dyr, eller truet med at hugge dem :lol:

Så jeg siger tak alle sammen for en dejlig dag :D

Shamua

Jeg vil også gerne sige tusind tak til alle for en god udstilling, og rigtig godt arbejde fra arrangørernes side!

Den præmie jeg er mest stolt af jeg vandt, var den pris jeg fik tildelt af Petra. Lavis mindepris 2010, som var en pris hun ville gi' til den ilder hun bedst kunne li og den fik min lille Mikka! Jeg er så taknemmelig og glad for den. Tusind tak Petra  <3 Jeg tror slet ikke jeg kan beskrive hvor meget den betyder - men nu glemmer jeg ihvertfald aldrig lille Lavi, og heller aldrig VIF 2010 hvor Mikka modtog prisen! Tak   :love:

Derudover vandt Macto en tredjeplads som jeg også er rigtig glad for, for det var to super smukke og dejlige angora tøser der vandt over ham <3


Vh. Marianne

tzari

Citat fra: tzari Dato  7. November 2010, kl. 02:22
Så er jeg Endelig hjemme  :X

Alle mine dyr var for lyse og stod forkert på dommer bordet var for flade  :fnis: men neglene var perfekte  :lol:
skulle der stå
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner