Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

Lena og Peter

Så har vi også fået plads... :dans:


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jaaa så fik jeg mine pladser :dans: Og Morten fik en plads til hans elskede Bandit :love:

PiaLyng


Anne

jeg har også fået mine nu <3

KittAnderson

fy for helved hvor jeg glemte det :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

eej kitt, skynd dig at sende afsted! Til dooking ifk jeg også sendt afsted flere timer for sent og røg på venteliste, men jeg har fået pladserne nu, så bare meld dig til!!

KariN

Der blev også plads til os :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Jeg har også fået pladser :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KittAnderson

jeg har fået to pladser :) Og en på ventelisten :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

Citat fra: Anne Dato 17. Marts 2011, kl. 21:52
eej kitt, skynd dig at sende afsted! Til dooking ifk jeg også sendt afsted flere timer for sent og røg på venteliste, men jeg har fået pladserne nu, så bare meld dig til!!
Jeg sendte kort tid efter dig til dooking mener jeg, og jeg er stadig på venteliste.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Soelberg`s SUN ferret


Stubba

Citat fra: lille_thor Dato 18. Marts 2011, kl. 12:01
Citat fra: Anne Dato 17. Marts 2011, kl. 21:52
eej kitt, skynd dig at sende afsted! Til dooking ifk jeg også sendt afsted flere timer for sent og røg på venteliste, men jeg har fået pladserne nu, så bare meld dig til!!
Jeg sendte kort tid efter dig til dooking mener jeg, og jeg er stadig på venteliste.

Anne fik pladser, fordi der var en der meldte fra .. Med to pladser :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

lille_thor: mon ikke der er flere der springer fra, der er altid nogen! Husk at der også er mange der har hvalpepladser, og indenfor de næste par måneder finder de så ud af om de skal have en hvalp, der skal nok være et par stykker der ikke skal have alligevel, eller som måske hgar booket en ekstra hvalpeplads bare for en sikkerheds skyld, som de ikke skal bruge.

Kitt: du skal nok få den sidste også :) Det var den situation jeg stod i med dooking jo. Når du er den første på ventelisten så får du dem helt sikkert.

lille_jill

Vi kommer også alle 3 :)

Er ude af karantæne til den tid..