Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

First Class Ferret 2013

Startet af Cille, 16. September 2012, kl. 03:00

SaschaDJensen

Okay, wildcard er nemlig ikke noget vi har nede på bøh landet :) men vi må jo lige snakkes ved når vi nærmer os dagen. Jeg havde bare tænkt mig at tage derover om fredagen og overnatte til lørdag  :) <3

Malene

Det var vist godt at jeg lige læste alle siderne igennem. Ville det være helt tosset af mig at håbe på at få en løbegård med, selvom jeg kun har en ilder?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Citat fra: Malene Dato 17. September 2012, kl. 20:23
Det var vist godt at jeg lige læste alle siderne igennem. Ville det være helt tosset af mig at håbe på at få en løbegård med, selvom jeg kun har en ilder?
Troede ikke cerulean kunne være i en løbegård?

Men det er vel et spørgsmål du skal skrive til udstillingen om :)

Vh. Marianne

SaschaDJensen

Jeg har også skrevet og spurgt om jeg måtte tage en hjemmelavet løbegård med på en 5 paneler. Jeg har to, men det er bare så klodset at tage et bur med hvis man skal køre i tog helt til jylland fra falster.  :-$

Malene

Citat fra: Shamua Dato 17. September 2012, kl. 20:58
Citat fra: Malene Dato 17. September 2012, kl. 20:23
Det var vist godt at jeg lige læste alle siderne igennem. Ville det være helt tosset af mig at håbe på at få en løbegård med, selvom jeg kun har en ilder?
Troede ikke cerulean kunne være i en løbegård?

Men det er vel et spørgsmål du skal skrive til udstillingen om :)
Jo jo, min far har sikret den på en yderst smart måde :lol:

Det kunne jo godt være der var andre der var interesserede i at vide det samme, og så er det altså en del nemmere bare at spørge her i tråden :P Jeg var der ikke sidste år, så jeg aner jo ikke hvor stort lokalet er.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Citat fra: Malene Dato 17. September 2012, kl. 23:01
Citat fra: Shamua Dato 17. September 2012, kl. 20:58
Citat fra: Malene Dato 17. September 2012, kl. 20:23
Det var vist godt at jeg lige læste alle siderne igennem. Ville det være helt tosset af mig at håbe på at få en løbegård med, selvom jeg kun har en ilder?
Troede ikke cerulean kunne være i en løbegård?

Men det er vel et spørgsmål du skal skrive til udstillingen om :)
Jo jo, min far har sikret den på en yderst smart måde :lol:

Det kunne jo godt være der var andre der var interesserede i at vide det samme, og så er det altså en del nemmere bare at spørge her i tråden :P Jeg var der ikke sidste år, så jeg aner jo ikke hvor stort lokalet er.
Nååårh ja, kan du ikke spørge din far hvad han skal have for at fixe et par af mine paneler... nu lider jeg nemlig også af dumme dyr der hopper ud af løbegården  :X

Vh. Marianne

SaschaDJensen

Får man kvittering på at man har betalt?
- sætte penge ind igår, og fik mail igår på at jeg havde fået plads men at jeg skulle betale inden 7 dage.

Cille

Ja i får at vide når penge er på konto :D
Der skal nok blive tjekket og givet svar i løbet af et par dage :)

Cille

Så er der 3 dage tilbage til vi lukker for tilmelding.
Vi lukker for tilmelding d 8. nov, så hvis nogen står og vil med, eller skal lave noget om, så det ved at være nu at det skal gøres :D
Overnatning er gratis og foregår på stedet, og i får tjek ind og ud tider for overnatningen når vi nærmer os.

lille_jill

Hvad hvis man ikke kan huske om man er tilmeldt?

Shamua

Så går man ind i sendte mails på sin email og ser om man har tilmeldt :P ... Men det kan jeg så sige at du har :D ....


Vh. Marianne

Barky

#26
Nå.
Så har jeg også måttet tilmelde mig. Ikke af min egen gode vilje dog. I er nok flere som kan huske at jeg udtalte at jeg var færdig med at udstille med mindre at mine dyr manglede for at oprette klasser. Ja, og så døde de jo i foråret...

Nu er jeg så, fra mange kanter (Blandt andet: Anne, Marianne, Christina, Trine, Lone osv osv osv) blevet TVUNGET til at udstille igen med de 2 nye.
Så på First Class kan I få den udsøgte fornøjelse af: MIG samt:

Noccalula Ferrets Midnight Hyper
Junior, Tæve, Albino, Uneutraliseret, Korthår

og

Pandora
Junior, Tæve, Vildtfarvet, Uneutraliseret, Korthår, Handicap..


Tilfredse?!?!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Jeg synes det dejligt du gider komme, selvom du er blevet presset til det.
Håber dog ikke de knækker psyken på dig med alt det pres.
Ellers må de over knæet :D :fnis:

Barky

Citat fra: Cille Dato  6. November 2012, kl. 00:25
Jeg synes det dejligt du gider komme, selvom du er blevet presset til det.
Håber dog ikke de knækker psyken på dig med alt det pres.
Ellers må de over knæet :D :fnis:

Ellers starter jeg bare en masse grimme rygter om dem... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Vi manglede faktisk en Pandora! .. Så det er godt du holder dit løfte!  :D

Pres, hvad.. hvornår.. Det kan jeg ikke huske noget om  :-$

Vh. Marianne