Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

First Class Ferret 2013

Startet af Cille, 16. September 2012, kl. 03:00

Shamua

Citat fra: anjafh Dato  6. November 2012, kl. 12:53
er det bare denne mail jeg skal skrive til mht spørgsmål :)
- fcf@hotmail.dk
Jeps, det er den :)

Vh. Marianne

3totter


Cille


Pernille

YAY  :dans:
Så fik jeg mig tilmeldt og det hele er takket være Sascha. TAAAAAAK :D
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

anjafh

er der måske man kan låne en løbegård af hvis man ikke når at få fat på et?
Koko og Klunde <3

Cille

Nu sætter jeg lige det her link ind http://ferretopia.eu/index.php?action=post;topic=7667.45;num_replies=49
Det er omkring løbegårde.

Den hal vi skal være i er det man kalder en halv hal, men vi er ved at snakke om at skulle have den store, men jeg holder på vi kan være i den lille :fnis:...bryder mig ikke om den store hal, den er ikke "hyggelig" og det bliver lidt mere besværlig omkring nogen andre ting.
Så derfor er det vigtigt folk læser det omkring løbegårde, da vi kommer til at blive fyldt godt op.
Mange har fået lov at få en 8 panelers løbegård med til 2 ilder, men vi er nødt til at folk fylder mindst muligt, for at vi kan være der.
Så der er mange der skal ned i 8 paneler, men det har de fleste af jer også læst og forstået.
Så vi kommer også til at stå tæt, så er man nervøs omkring det, må man lige pakke noget omkring sin løbegård.

Vi har så fået sponseret forklæder med ærmer til dommerne :)

Anne

det link du har lagt ind er til svar i denne tråd. Men I har vel ikke lavet reglerne om med hvor store løbegårde man må medbringe? Jeg tjekkede nemlig at min var ok før jeg tilmeldte mig, så det går jeg lidt ud fra at den er.

Stephanie

Citat fra: Cille Dato  6. November 2012, kl. 23:18
Nu sætter jeg lige det her link ind http://ferretopia.eu/index.php?action=post;topic=7667.45;num_replies=49
Det er omkring løbegårde.

Den hal vi skal være i er det man kalder en halv hal, men vi er ved at snakke om at skulle have den store, men jeg holder på vi kan være i den lille :fnis:...bryder mig ikke om den store hal, den er ikke "hyggelig" og det bliver lidt mere besværlig omkring nogen andre ting.
Så derfor er det vigtigt folk læser det omkring løbegårde, da vi kommer til at blive fyldt godt op.
Mange har fået lov at få en 8 panelers løbegård med til 2 ilder, men vi er nødt til at folk fylder mindst muligt, for at vi kan være der.
Så der er mange der skal ned i 8 paneler, men det har de fleste af jer også læst og forstået.
Så vi kommer også til at stå tæt, så er man nervøs omkring det, må man lige pakke noget omkring sin løbegård.

Vi har så fået sponseret forklæder med ærmer til dommerne :)

Jeg kommer bare hen til svar i denne tråd når jeg trykker på det link, og ved ikke helt hvad det er for et link du hentyder til, så jeg kan ikke søge mig frem  :(

Cille

#53
Spasser Hanne :lol:
Det er det her link fra hjemmesiden http://fcferrets.jimdo.com/first-class-ferret-2013/bur-l%C3%B8beg%C3%A5rd/

Citat fra: Anne Dato  7. November 2012, kl. 00:30
det link du har lagt ind er til svar i denne tråd. Men I har vel ikke lavet reglerne om med hvor store løbegårde man må medbringe? Jeg tjekkede nemlig at min var ok før jeg tilmeldte mig, så det går jeg lidt ud fra at den er.
De regler har lagt der siden vi slog udstillingen op, så du har jo nok tjekket rigtigt :)

Stephanie

Det er vel ikke udelukkende pga at hallen ikke er hyggelig at I vælger at tage en lille hal hvor der ikke er plads til at folk kan have løbegårde?

For personligt vil jeg da sige at ildernes velbefindende er vigtigere end at en hal er hyggelig. Jeg er ligeglad om en hal er hyggelig, det er selskabet der gør at dagen er hyggelig for mig og ikke lokalerne.

Og for folk der kommer fra Fyn/Sjælland er en hel weekend langt tid at skulle have dyrene i en lille bitte løbegård, specielt hvis ilderne er vant til at gå frit.

Anne

Yep, jeg havde tjekket rigtigt. Så jeg må stadig have min løbegård med. Hvis i kan få den store hal til samme pris, så synes jeg nu også I skal det, jeg er sikker på at FCF ikke kan blive andet end hyggelig når jeg tænker tilbage til sidste år. Det er nok den udstilling mine dyr har klaret sig dårligst på i meget meget lang tid, men alligevel noget af det hyggeligste jeg har prøvet. Jeg synes at hvis I tager den store hal, så skal i bare sørge for at folk kommer til at sidde ved samme bord igen, og ikke give alt for meget mulighed for opdelinger, for det at man endte med at sidde meget blandet, var virkelig noget af det der gjorde sidste gang godt - og så den gratis kaffe og te, det var virkelig også et hit.

Cille

#56
Nu kan man så godt lave løbegård større fredag og efter udstillingen.
Men nej der er også andet der gør at den lille hal er mere praktisk.
Men det er begrænset hvor mange der har bure med, og andre udstillinger har der jo også været begrænsning på antal af løbegårde.
Nu prøver vi på at få det sådan at flere kan få med, men det kræver så man laver en regel omkring størrelse.
Men man behøver ikke kæmpe løbe gård for lille antal dyr, og vi skal jo nok til at tænke i regler omkring det, at vi så måske er de første der har gjort sådan, er så det. :)

Anne: nej det er en anden pris for den store hal, og det kræver mere flytte rundt for folk der skal overnatte

Plus at hvis der rigeligt med plads, så kan folk godt lave det større på dagen

anjafh

hmmm okay, men det var mere om der var nogen som havde et 8 panelers løbegård ekstra som jeg muligvis kunne låne hvis jeg ikke nåede at få fat på et til den tid? (hvilket jeg lidt regner med nu hvor det først er i januar :b)

ved selvfølgelig ikke om alt det andet med burene var omkring det jeg skrev!?
Koko og Klunde <3

Cille

Det var det ikke, men en oplysning til folk, som måske ikke havde set de regler, og for at hvis folk ikke bryder sig om vi kommer til at stå "tæt" kan sætte noget omkring deres løbegård :D
Men folk skal bare tage det roligt, for hvis vi ikke mener det kan være der, så skifter vi hal.
Vi tager op og måler op inden, så der ikke bliver noget problem, men derfor har vi stadig de regler.
Men er der plads på dagen,så må man godt lave det større.

anjafh

ja okay :D ! jeg blev bare lidt i tvivl fordi det kom lige bagefter min kommentar nemlig..
men bare i orden ^^ det lyder som en god plan :3
Koko og Klunde <3