Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

First Class Ferret 2013

Startet af Cille, 16. September 2012, kl. 03:00

SaschaDJensen

Citat fra: Pernille Dato  6. November 2012, kl. 21:42
YAY  :dans:
Så fik jeg mig tilmeldt og det hele er takket være Sascha. TAAAAAAK :D

- Selv tak Pernille :D man må jo hjælpe hinanden  <3

Rosen

Så er Flora også tilmeldt :) Der er vel ikke specifikke krav til udstiller bure eller?
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

Cille

Citat fra: Rosen Dato  7. November 2012, kl. 22:15
Så er Flora også tilmeldt :) Der er vel ikke specifikke krav til udstiller bure eller?
Nej det har vi ikke lavet

Shamua

Citat fra: Rosen Dato  7. November 2012, kl. 22:15
Så er Flora også tilmeldt :) Der er vel ikke specifikke krav til udstiller bure eller?
Fedt Rosa, glæder mig til at se dig/jer :)

Vh. Marianne

Rosen

Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

Cille

Vi fik så lige en lille tilmeldings storm igår :D, så vi har nu booket den store hal i stedet for.
Så omkring løbegårderne dropper vi lidt det med antal af ilder+størrelse.
Så alle kan tage en med, men ønsker man flere og ikke allerede har fået lov, så må man skrive til os.
Men jeg vender lige tilbage med noget nye info indfor en uges tid, da der er kommet et cafeteria i forbindelsen med hallen,og hvis der er åben der, så må man ikke selv medbringe mad ( i åbnings tiden).
Men Halbestyreren vil så lige finde ud af om der er åbnet på det tidspunkt, så det vender jeg lige tilbage med.
Derudover bliver tiden hvor vi har hallen fra, rykket til senere tidspunkt,da der er noget i hallen inden vi overtager den.
Så det tidspunkt ved jeg også først med sikkerhed om en uges tid :)

Julie

Så trooooor jeg nok, at jeg fik sendt den rigtige mail med tilmeldingsskemaet af sted. :lol: Har tilmeldt begge fuzzbutts. Vel mødt, glæder mig til at se jer alle igen

SaschaDJensen


Cille

Må jo hellere lige skrive at folk kan komme ind i hallen omkring klokken 21 fredag aften.
Måske før, men det bedere at sige kl 21, hvis nu de bliver forsinket med det de har booket op inden.
Søndag er det ikke rigtig nogen frist med hvornår vi skal være ude :)

Det med mad vidste han desværre ikke endnu da de er ved at forhandle med ny forpagter af cafeteriaet.
Men vender tilbage med det når jeg ved det

SaschaDJensen

Koster det noget at overnatte i hallen?  :S

FerretParadise

Ann Hillerslev.


Barky

Nå, det ser altså ud til at I må undvære mig og pigerne. Jeg har ikke råd til at toget derop... Men så ses vi ihvertifald på VIF!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Citat fra: Barky Dato 15. December 2012, kl. 01:46
Nå, det ser altså ud til at I må undvære mig og pigerne. Jeg har ikke råd til at toget derop... Men så ses vi ihvertifald på VIF!

Øv med øv på!!!! ... Er der virkelig ikke nogen der har plads til jer? :(

Vh. Marianne

SaschaDJensen

Citat fra: Barky Dato 15. December 2012, kl. 01:46
Nå, det ser altså ud til at I må undvære mig og pigerne. Jeg har ikke råd til at toget derop... Men så ses vi ihvertifald på VIF!
Måske mig og Pernille kan få glemt dig med i bilen (: