Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

First Class Ferret 2013

Startet af Cille, 16. September 2012, kl. 03:00

Shamua

Ville lige dele et link til en af vores sponsorer :)

Agria, forsikring af ildere. Man kan læse mere i linket.

http://www.agria.dk/smadyr/forsikring?utm_source=first_Class_Ferret&utm_medium=banner&utm_campaign=Ilder

Vh. Marianne

anjafh

Hvor skal man melde sig henne hvis man skal have soveplads? Er det her?
Koko og Klunde <3

Cille

Nej det er sådan set på mail :)

3totter

Hvad tid åbener i for dem der skal sove i hallen til fcf om fredagen

SaschaDJensen

Citat fra: 3totter Dato 27. December 2012, kl. 16:28
Hvad tid åbener i for dem der skal sove i hallen til fcf om fredagen

Efter kl 21 :)

Cille

#80
så er der lige en update:
Cafeteriaet har åben lørdag (det gælder også morgenmad.)
Der bliver lagt mad sedler som man skal skrive på hvad man vil have til middag og til aftensmad.
Bare så de har en ide om hvor meget de skal lave, og folk betaler jo selvfølgelig selv.
Dette betyder jo også at mad og drikkevare skal købes på stedet.
Har man selv med, må man finde et andet sted at spise det.
Vi kan ikke nægte folk at tage noget med, men vi kan påpege at det ikke skal spises i hallen.

Folk der skal sove på stedet, kan først komme ind efter klokken 21 fredag. (måske lidt før, hvis vi er heldige)
Hvis man kommer meget før tid, kan jeg godt have lidt gæster, men det er jo begrænset hvor mange folk jeg kan have

lochtanna

Then we have an update:
The cafeteria is open (also including breakfast).
We will make some meal notes/tickets, where you can fill out what option you would like for both lunch and dinner. Just so the kitchen will know in advance what they will have to make, so we all can be served in due time. And of course people are paying for their own meals.
How ever this means that all food and beverage have to be bought in the cafeteria.
Do you choose to bring your own food, we have to emphasize that this can not be ingested in the hall.

People who are sleeping in the hall can enter here at 21:00 o'clock (maybe a little bit earlier - if we are lucky)
If you arrive much earlier, it might be possible to drop by Hanne Cilleborg. But remember there are a limit to how many people there are room for at her place.

Lonely Ferrets Ilder v/ Lone Christensen
www.lonelyferrets.weebly.com

SaschaDJensen

Citat fra: Cille Dato 29. December 2012, kl. 16:45
så er der lige en update:
Cafeteriaet har åben lørdag (det gælder også morgenmad.)
Der bliver lagt mad sedler som man skal skrive på hvad man vil have til middag og til aftensmad.
Bare så de har en ide om hvor meget de skal lave, og folk betaler jo selvfølgelig selv.
Dette betyder jo også at mad og drikkevare skal købes på stedet.
Har man selv med, må man finde et andet sted at spise det.
Vi kan ikke nægte folk at tage noget med, men vi kan påpege at det ikke skal spises i hallen.

Folk der skal sove på stedet, kan først komme ind efter klokken 21 fredag. (måske lidt før, hvis vi er heldige)
Hvis man kommer meget før tid, kan jeg godt have lidt gæster, men det er jo begrænset hvor mange folk jeg kan have

Hvor meget koster det for middag og aftensmad om lørdagen? :)

Cille

Der må jeg være dig svar skyldig.
Jeg har aldrig været i det her Cafeteria, men det vel priser som andre steder, hvor de sælger færdigmad.
Ved heller ikke hvad der er af retter, men det finder vi jo ud af på lørdag :)

Miss-Bjerregaard

Har bare lige et kort spørgsmål :)
Nogen der ved hvor man kan se kataloget? Syntes ikke jeg kan finde det for 2013 på siden :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

AlisVolatPropiis

Du får det udleveret når du tjekker ind i starten af udstillingen :) samtidig med du får dine dyrs numre osv. :)

Miss-Bjerregaard

Det var smart!! :D Så bare den fra sidste år lå derinde, så kunne godt være at den kom ud før :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Sølvsten

Kære jer

Håber I alle får en rigtig dejlig dag i morgen

Må de sødeste ildere vinde.

AlisVolatPropiis

Citat fra: Sølvsten Dato  4. Januar 2013, kl. 17:13
Kære jer

Håber I alle får en rigtig dejlig dag i morgen

Må de sødeste ildere vinde.

.....de deltager ikke i denne omgang :P

mette11

Citat.....de deltager ikke i denne omgang :P
Nej de er herhjemme hos mig  :P :P :P