Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

First Class Ferret 2013

Startet af Cille, 16. September 2012, kl. 03:00

KittAnderson

Hvordan er mine kommet hjem til dig? :s
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

mette11

CitatHvordan er mine kommet hjem til dig?
Hahaha... :fnis:

AlisVolatPropiis

Ved heller ikke helt hvad mine laver hos Mette...men nogen må godt styre deres samlermani i så fald!!! :X

mette11

Citatmen nogen må godt styre deres samlermani i så fald!!!
Hvis alle gør det og ellers også styrer deres øvrige særheder osv. så bliver du sgu da arbejdsløs!  :P :P :P

Shamua


Vh. Marianne

Amazing Ferret

Super dejlig udstilling  :D

Tak til arrangørene  :D

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato  7. Januar 2013, kl. 13:57
Super dejlig udstilling  :D

Tak til arrangørene  :D
Mange tak og selv tak :)

Vh. Marianne

Cille

Skriver lige en lille note herinde :D
Jeg har idag fået at vide i tlf at nogen har undret sig over hvordan Eva, som kom efter klokken 18 kunne vinde noget.
Men det kunne hun da den ene ilder havde jeg med,da det var Isabelle min hvalp som hun havde købt ,som hun skulle have med hjem efter udstilling.
Den anden nåede lige at komme inden klassen blev kaldt op (det var klasse 12 som også var en af de sidste klasser der blev kaldt ind).
De sidste 3 hun havde med blev kun dømt for sjov, og deltog ikke i selve udstillingen, da de klasser jo allerede var kaldt ind da hun ankom.
Bare en oplysning inden det bliver til noget som det ikke er :)

Anne

Jeg ville faktisk have synes det var ok hvis hun havde fået lov at deltage med alle, men synes det er godt at hun i det mindste fik lov at deltage med den hvis klasse ikke var kaldt op. Det må virkelig være så ærgeligt at tage så langt og så komme for sent og ikke få lov at deltage.

Det var da godt hun vandt lidt.

Cille

Vi snakkede det igennem i 10-15minutter inden vi blev enige.
Men ja det var godt hun vandt lidt  :)