Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

CMS



- og neeeeeej, jeg ligger da på ingen måde under for gruppepres  :fnis:  :fnis:
Mange hilsner Christina

CMS

JEG ER KLAR OVER HJEMMESIDEN IKKE ER OPDATERET! ALLE SPØRGSMÅL BEDES RETTES TIL TILMELDINGSMAILEN.

Hjemmesiden opdateres, så snart one.com overgiver sig til at samarbejde med Wordpress!
Mange hilsner Christina

englefugl

JUUUBIIIIIII !!! GO CHRISTINA!!!  :dans:

Shamua

Sådan :) .. Så er vi da oppe på to udstillinger i 2013 :D .. Glæder mig til at forhåbentlig deltage!

Vh. Marianne

rimif

Jubii, mangler en "syntes godt om" knap. en udstilling mere på sjælland, jeg er blevet helt tændt på de der udstillinger efter falster og julefrittevitten. kan bare ikke tage til jylland da jeg arbejder hver lørdag og det er ikke lige nemt at få fri  :)

Shamua

Citat fra: rimif Dato  8. November 2012, kl. 12:34
Jubii, mangler en "syntes godt om" knap. en udstilling mere på sjælland, jeg er blevet helt tændt på de der udstillinger efter falster og julefrittevitten. kan bare ikke tage til jylland da jeg arbejder hver lørdag og det er ikke lige nemt at få fri  :)
Der er sådan et lille hjerte med en grøn knap i bunden af hvert indlæg, det er synes godt om knappen :P ..


Vh. Marianne

rimif

tak der lærte jeg lige noget :)

Ferretale



Jubiii... Super fantastisk  :dans:

Ceciliaolucifer

Jaaaaaa!!! Vad roligt! :D
Jag råkade dock skicka min anmälan nu, men såg att man ska göra det imorgon efter kl 8 :)

Sølvsten


Nanna

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :D  :dans:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

katjap


Volmer


SaschaDJensen


mette11

Ihhhhhhhhhh jeg kan ikke  :( :( :( :( :( :( :( :(. Ryk venligst VIF til efteråret tak!