Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

3totter

Ja tak for en rigtig god udstilling den var virkelig godt lavet

Ceciliaolucifer

Tusen tack för en jätte jätte trevlig utställning!  :D
Det är nog en av de bästa utställningar jag har varit på. Mkt fina priser, rosetter och lottbordet var mkt flott!   ;)

Malene

Jeg siger også tak for en god udstilling. VIF er altid en fornøjelse :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

CMS

1.000 tak for de søde ord! :)

Jeg vil gerne takke alle for en rigtig god dag, stemningen var god, og det virkede til, alle hyggede sig! Et særligt tak til alle Jer, der hjalp mig på dagen! Uden Jer kunne jeg slet ikke få sådan et arrangement til at køre - I er fantastiske <3 Et særligt tak til Elisabeth og Steph for det flotte arbejde med rosetterne også :)
Mange hilsner Christina

Anne

tak for en dejlig dag :)

Eliza

VIF er og har altid været den bedste udstilling vi har efter min mening ;) der er styr på tingene og meget flotte præmier og det bedste lodbord (bare nederen når man ikke rigtig vinder noget).

Tak søde Christina for en fantastisk udstilling, jeg glæder mig også til næste år :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Mange hilsner Christina

mette11

Jeg vil med næste år!! Med ilderne  :ja: :ja: :ja:

Anne

#113
Dejligt at se at Mine ikke lå helt håbløst (med undtagelse af Joa som klart er min flotteste ilder, og som ifølge hendes "far" både burde vinde bis og bim)

anjafh

åh gud.. koko var den dårligste i sin klasse :( men klunde var i midten.. puha.. de kunne virkelig ikke lide mine ildere denne gang :( !
Koko og Klunde <3

mette11

Citatpuha.. de kunne virkelig ikke lide mine ildere denne gang :( !
Det skal du ikke være ked af - det er meget forskelligt hvad dommere mener er "rigtigt" hos ildere. Kig i stedet på hvad de har fået af kommentarer og points for de enkelte ting og tag den derfra (indrømmet - jeg har mere end en gang bandet dommere langt væk og kaldt dem idioter osv). Nogle ting kan man selv sørge for er bedre en anden gang måske - som fex. hvis man har glemt at rense ørerne og ilderen har fået træk for det. Bare husk at dommere hver især har deres ide om hvordan en perfekt ilder ser ud - og det gør ikke dine ildere grimmere jo!

Jeg har fex. en ilder som aldrig klarer sig helt vildt godt - af den ene årsag at hun ikke kan sidde stille og ind imellem også kommer til at smage lidt på folk!!  :-$ :-$ :-$ En anden af mine ildere er en håbløst lille han. Han er fin osv. men han er seriøst lille af en han og derfor får han heller aldrig høj placering. Men disse ting kan jeg ikke rigtig gøre noget ved og det får mig ikke til at elske dem mindre jo  ;)

Malene

Jeg er enig med Mette. Det skal du ikke være ked af :) Min ilder, Cerulean, havnede i bunden af hans klasse på Julefrittevitten (november sidste år) og det var altså en klasse på 18 ildere, men på VIF vandt han BIS. Der kan man bare se hvor forskelligt det kan gå :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

anjafh

ja hold da op :o men det er bare utroligt at der er SÅ stor forskel, hmmm.. men ellers var det vel ikke sjovt hvis at det nærmest var de samme som vandt hver gang :)
Koko og Klunde <3

3totter

Så fik jeg hentet mine dommer skemar hos jill  som  hun tog med hjem for mig.
Syntes godt nok ikke det som Aija  dommer sikrater har skrive var let at læse, det er skrå skrift og ret mudersammen syntes det lidt søndt

Shamua

Citat fra: 3totter Dato  5. Marts 2013, kl. 15:50
Så fik jeg hentet mine dommer skemar hos jill  som  hun tog med hjem for mig.
Syntes godt nok ikke det som Aija  dommer sikrater har skrive var let at læse, det er skrå skrift og ret mudersammen syntes det lidt søndt
Tag et billede af det og sæt herind. Måske kan andre læse hvad der står :)

Vh. Marianne