Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

lille_jill

Weee :D

Det eneste der er lidt fustrerende er, at tilmeldingen ligger lige midt i skoletiden, så hvis der er run på tilmeldingerne fredag, så har jeg ikke en jordisk chance :( med mindre man må få andre til at tilmelde i ens sted??

Eliza

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Christina <3 <3 <3 <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Jill hvis du laver mailen og gemmer som en kladde :) kan du sende den fra en smartphone på fem sekunder i morgen? :D

og Juhuuuuuuu VIF!

lille_jill

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. November 2012, kl. 15:46
Jill hvis du laver mailen og gemmer som en kladde :) kan du sende den fra en smartphone på fem sekunder i morgen? :D

og Juhuuuuuuu VIF!

Ahh ja, det tænkte jeg også på :) Men så tænkte jeg om der skulle skrives alt om dyrene i første omgang. Men kan jo bare sende en hurtig en og så den rigtige senere :)

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Louise V

Jubii :D glæder mig allerde :D

SaschaDJensen

Surt jeg ikke har nogen penge til at tilmelde mig ! håber stadig der er en ledig plads til efter den 1 ..

Eliza

Citat fra: SaschaDJensen Dato  8. November 2012, kl. 20:10
Surt jeg ikke har nogen penge til at tilmelde mig ! håber stadig der er en ledig plads til efter den 1 ..

man plejer ikke at skulle betale sine pladser med det samme, så tror godt du kan tilmelde dig :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

SaschaDJensen

Okay tak :) det prøver jeg så ..

Malene

Fan-fucking-tastisk!! Cerulean og jeg er SÅ klar til vores 4. VIF :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

Kommer aldrig op så tidligt xD.. Så håber ikke pladserne bliver revet væk!

Anne


Sølvsten


FerretParadise

Min er også sendt, og så opdagede jeg bagefter, at min mail har sat alle sætninger sammen til en lang smørre.
Hvor irriterende.  :X
Ann Hillerslev.

rimif