Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

Stephanie

Citat fra: Ceciliaolucifer Dato 10. November 2012, kl. 20:39
Christina, får man övernatta i lokalen? :)

Nej, der kan desværre ikke overnattes i lokalet.

Ceciliaolucifer

Citat fra: Stephanie Dato 10. November 2012, kl. 20:42
Citat fra: Ceciliaolucifer Dato 10. November 2012, kl. 20:39
Christina, får man övernatta i lokalen? :)

Nej, der kan desværre ikke overnattes i lokalet.
Tack för snabbt svar! :D

Nanna

Hvornår er der betalingsfrist? :) På hjemmesiden står der jo 9. januar, men går ikke ud fra det er opdateret.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

rimif

I bekræftelses mailen star der 4. jan jeg tjekkede igår for jeg blev også i tvivl

Nanna

Citat fra: rimif Dato  5. December 2012, kl. 14:03
I bekræftelses mailen star der 4. jan jeg tjekkede igår for jeg blev også i tvivl

Tak :) Min hotmail har været nede, så har desværre ikke kunnet finde det der. Blev pludselig nervøs :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Beate

Jeg er også tilmeldt med hele flokken!  :) VIF er en god en!
Og vi skal hyggehyggehyggehyggehygge!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

anjafh

hvad gør man nu hvor man IKKE må sove i lokalet?!
Koko og Klunde <3

CMS

Hvis du bor i Hvidovre, er det vel ikke et problem? ;)

Nogle, der kommer langvejs fra, kører ud og hjemme samme dag, andre får lov at overnatte ved venner/bekendte fra miljøet og de sidste finder et hotel, hvor man kan bo med sine dyr i løbegård/bur :)
Mange hilsner Christina

anjafh

ÅH NEJ! troede jeg var i FCF emnet : D
Koko og Klunde <3

SaschaDJensen

Citat fra: anjafh Dato 12. December 2012, kl. 11:35
hvad gør man nu hvor man IKKE må sove i lokalet?!

Hvorfor må du ikke sove i lokalet?

Anne

#55
Det er vel fordi hallen ikke er lejet natten over, det er jo forskelligt hvad der er billigt, og i nogle tilfælde er det simpelthen for dyrt i forhold til hvor mange der så vil sove der. Hvis det fx koster 2000 kr. bare at lege hallen natten over, og der så kun er 5 der vil sove der, så er det jo 2000 kr. der går fra præmier på udstillingen.

Langt de fleste udstillinger jeg har været på, har været steder, hvor jeg har været nødt til at overnatte, men det har aldrig været et problem at leje en hytte (norge) eller finde nogen at sove hos (sjælland)

KariN

#56
Ofte er der jo også arrangementer i sportshallerne dagen efter, derfor kan det være svært at få lov til at leje lokalet så folk kan overnatte der :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

SaschaDJensen

Citat fra: Anne Dato 12. December 2012, kl. 13:47
Det er vel fordi hallen ikke er lejet natten over, det er jo forskelligt hvad der er billigt, og i nogle tilfælde er det simpelthen for dyrt i forhold til hvor mange der så vil sove der. Hvis det fx koster 2000 kr. bare at lege hallen natten over, og der så kun er 5 der vil sove der, så er det jo 2000 kr. der går fra præmier på udstillingen.

Langt de fleste udstillinger jeg har været på, har været steder, hvor jeg har været nødt til at overnatte, men det har aldrig været et problem at leje en hytte (norge) eller finde nogen at sove hos (sjælland)

- Det er jo på FCF hun mener, ikke VIF.

Sølvsten

Citat fra: SaschaDJensen Dato 12. December 2012, kl. 14:08
Citat fra: Anne Dato 12. December 2012, kl. 13:47
Det er vel fordi hallen ikke er lejet natten over, det er jo forskelligt hvad der er billigt, og i nogle tilfælde er det simpelthen for dyrt i forhold til hvor mange der så vil sove der. Hvis det fx koster 2000 kr. bare at lege hallen natten over, og der så kun er 5 der vil sove der, så er det jo 2000 kr. der går fra præmier på udstillingen.

Langt de fleste udstillinger jeg har været på, har været steder, hvor jeg har været nødt til at overnatte, men det har aldrig været et problem at leje en hytte (norge) eller finde nogen at sove hos (sjælland)

- Det er jo på FCF hun mener, ikke VIF.

Men en hal er en hal uanset om det er FCF eller VIF

CMS

Nogle lokaler tillader heller ikke overnatning, så der er det (økonomi eller ej) ikke en option.
Mange hilsner Christina