Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

anjafh

Citat fra: Kimilla Dato 16. Februar 2013, kl. 00:36¨
En uge til VIF udstillingen, som tiden flyver. :)

Jeg tænker at jeg lige vil lave lidt "reklame" for mig og mine kræ'ationer. Jeg vil være at finde på VIF udstillingen hvor jeg har med hvad jeg har "på lager". :)
Nye sæt er syet. Og endnu bedre nye idéer er udført og vil også være at finde. Bla. nyt spændende legetøj!
Så kom endelig forbi og se på mit udvalg, måske du finder lige det du og din ilder mangler!

Et lille "sneak peek" af hvad du vil kunne finde hos mig;











jeg ELSKER den haj! det ville være så fedt at have : D
Koko og Klunde <3

Kimilla

Citat fra: anjafh Dato 17. Februar 2013, kl. 21:51
Citat fra: Kimilla Dato 16. Februar 2013, kl. 00:36¨
En uge til VIF udstillingen, som tiden flyver. :)

Jeg tænker at jeg lige vil lave lidt "reklame" for mig og mine kræ'ationer. Jeg vil være at finde på VIF udstillingen hvor jeg har med hvad jeg har "på lager". :)
Nye sæt er syet. Og endnu bedre nye idéer er udført og vil også være at finde. Bla. nyt spændende legetøj!
Så kom endelig forbi og se på mit udvalg, måske du finder lige det du og din ilder mangler!

Et lille "sneak peek" af hvad du vil kunne finde hos mig;











jeg ELSKER den haj! det ville være så fedt at have : D

Så kom endelig forbi og købe en med hjem. ;) :p

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Eliza

Altså jeg vil stadig gerne se nogle senge til os der ikke har vores dyr i bur ;) det er jo nogle super fede ting du laver
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Kimilla

Citat fra: Eliza Dato 18. Februar 2013, kl. 14:46
Altså jeg vil stadig gerne se nogle senge til os der ikke har vores dyr i bur ;) det er jo nogle super fede ting du laver

Så kom endelig forbi og tag et kig hos mig.  :D Jeg "afslører" desværre ikke mere før end på Lørdag. :)
Tusinde mange tak for roserne. :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Møghætte

Citat fra: Kimilla Dato 18. Februar 2013, kl. 15:44
Citat fra: Eliza Dato 18. Februar 2013, kl. 14:46
Altså jeg vil stadig gerne se nogle senge til os der ikke har vores dyr i bur ;) det er jo nogle super fede ting du laver

Så kom endelig forbi og tag et kig hos mig.  :D Jeg "afslører" desværre ikke mere før end på Lørdag. :)
Tusinde mange tak for roserne. :)

Det er sgu ikk fair for os der ikk skal med!!! xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Kimilla

#80
Så tager jeg "springet" nu jeg har muligheden. - Ud over jeg er at finde med mine kræ'ationer, så vil jeg også være at finde med hele mit foto setup!

Der er mulighed for at få taget billeder på hvid eller sort baggrund. Begge er i papir.

Kunne du godt tænke dig at få taget billeder af din ilder på udstillingen, så husk et USB stik. Du får nemlig alle billeder jeg tager. Du kan derefter gør hvad du vil med dem. :)
Pris for alle billeder; 400 ,-
Pris for redigering af 20 billeder; 100 ,-
Prisen er pr. mand/ejer. Så skal du have billeder af 1, eller flere ilder er prisen den samme.
Jeg vil lave en liste hvor man kan skrive sig på en evt ønsket tid. - Så der er lidt "tidsbegrænsning" på. Jeg har endnu ikke helt fundet du af hvad der er passende.
Husk jeg tager kun billeder, du og evt. en hjælper står for at "holder ilderen på bordet". :)

Jeg har endnu ikke ordentlig styr på teknikken med albino på hvid baggrund, så jeg "anbefaler" de kommer på sort. - Skulle du dog ønske din albino på hvid, så kan du få 5 gratis prøve billeder. Så kan du se om du synes det kan "gå an". :)

Her er et lille udpluk, hvor man kan se billeder før og efter redigering.

Før


Efter


Før


Efter


Før


Efter


Ikke været igennem noget redigering.


Før


Efter


Før


Efter

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Kimilla

#81
Jeg har billeder som efterfølgende vil komme på hjemmesiden. - Så kan man altid bestille, hvis der er noget man gerne vil have og det er solgt. :)

Ja dette var en kommentar til det at det er "unfair" for dem som ikke kommer på Lørdag. :D

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

3totter

Citat fra: Kimilla Dato 18. Februar 2013, kl. 18:11
Så tager jeg "springet" nu jeg har muligheden. - Ud over jeg er at finde med mine kræ'ationer, så vil jeg også være at finde med hele mit foto setup!

Der er mulighed for at få taget billeder på hvid eller sort baggrund. Begge er i papir.

Kunne du godt tænke dig at få taget billeder af din ilder på udstillingen, så husk et USB stik. Du får nemlig alle billeder jeg tager. Du kan derefter gør hvad du vil med dem. :)
Pris for alle billeder; 400 ,-
Pris for redigering af 20 billeder; 100 ,-
Prisen er pr. mand/ejer. Så skal du have billeder af 1, eller flere ilder er prisen den samme.
Jeg vil lave en liste hvor man kan skrive sig på en evt ønsket tid. - Så der er lidt "tidsbegrænsning" på. Jeg har endnu ikke helt fundet du af hvad der er passende.
Husk jeg tager kun billeder, du og evt. en hjælper står for at "holder ilderen på bordet". :)

Jeg har endnu ikke ordentlig styr på teknikken med albino på hvid baggrund, så jeg "anbefaler" de kommer på sort. - Skulle du dog ønske din albino på hvid, så kan du få 5 gratis prøve billeder. Så kan du se om du synes det kan "gå an". :)

Her er et lille udpluk, hvor man kan se billeder før og efter redigering.

Før


Efter


Før


Efter


Før


Efter


Ikke været igennem noget redigering.


Før


Efter


Før


Efter


Kan det ikke være svært at ønske tid, nå vi ikke ved hvad tid vors dyr skal op tin bedømelse?

Kimilla

Citat fra: 3totter Dato 18. Februar 2013, kl. 19:25
Citat fra: Kimilla Dato 18. Februar 2013, kl. 18:11
Så tager jeg "springet" nu jeg har muligheden. - Ud over jeg er at finde med mine kræ'ationer, så vil jeg også være at finde med hele mit foto setup!

Der er mulighed for at få taget billeder på hvid eller sort baggrund. Begge er i papir.

Kunne du godt tænke dig at få taget billeder af din ilder på udstillingen, så husk et USB stik. Du får nemlig alle billeder jeg tager. Du kan derefter gør hvad du vil med dem. :)
Pris for alle billeder; 400 ,-
Pris for redigering af 20 billeder; 100 ,-
Prisen er pr. mand/ejer. Så skal du have billeder af 1, eller flere ilder er prisen den samme.
Jeg vil lave en liste hvor man kan skrive sig på en evt ønsket tid. - Så der er lidt "tidsbegrænsning" på. Jeg har endnu ikke helt fundet du af hvad der er passende.
Husk jeg tager kun billeder, du og evt. en hjælper står for at "holder ilderen på bordet". :)

Jeg har endnu ikke ordentlig styr på teknikken med albino på hvid baggrund, så jeg "anbefaler" de kommer på sort. - Skulle du dog ønske din albino på hvid, så kan du få 5 gratis prøve billeder. Så kan du se om du synes det kan "gå an". :)

Her er et lille udpluk, hvor man kan se billeder før og efter redigering.

Før


Efter


Før


Efter


Før


Efter


Ikke været igennem noget redigering.


Før


Efter


Før


Efter


Kan det ikke være svært at ønske tid, nå vi ikke ved hvad tid vors dyr skal op tin bedømelse?

Nu ved jeg ikke om der er lister på dagen for hvornår de ca. Skal op, men jeg tænkte at man evt kunne skrive sig på når man har været oppe og måske ved der ikke skal ske mere. Men skal ikke skrive sig på, det er bare en mulighed. Du kan også bare komme for binår det passer, er der ikke andre er det bare op på bordet med ilderen. :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

lussingen

Jeg vil helt sikkert komme forbi dig med mine 4 banditter!!! Vil rigtig gerne have nogle gode billeder af dem:-)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Kimilla

Citat fra: lussingen Dato 18. Februar 2013, kl. 19:45
Jeg vil helt sikkert komme forbi dig med mine 4 banditter!!! Vil rigtig gerne have nogle gode billeder af dem:-)

Jeg vil glæde mig til jeres "besøg". :)

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

Shamua

Kunne også godt tænke mig billeder af mine dyr :)

Vh. Marianne

Barky

*G* Det kan være at besøgene af ilderne kan fordeles over dagen, så man ikke behøver have ALLE klar på samme tid, men f.eks imellem bedømmelser eller over flere besøg så alle ens dyr kan "nåes".
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Nanna

ÅRH! Jeg har ønsket mig gode billeder af mine dyr SÅ længe!! Jeg kommer helt sikkert også forbi - håber der er tider ledige :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Amazing Ferret

Jeg kan nok godt finde på at komme forbi med en ilder eller 2  :D