Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

VIF 2013

Startet af CMS, 8. November 2012, kl. 12:28

Kimilla

Det lyder bare rigtig godt - Kom endelig forbi. :D

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

lussingen

Jeg vil helt sikkert glæde mig til at få taget billeder af mine dyr, har længe ønsket mig nogle rigtig gode billeder af mine 4 banditter. Ann, så kan du hjælpe med at holde styr på Cassidy så han ikke hopper ned fra bordet igen, griner.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 19. Februar 2013, kl. 07:21
Jeg vil helt sikkert glæde mig til at få taget billeder af mine dyr, har længe ønsket mig nogle rigtig gode billeder af mine 4 banditter. Ann, så kan du hjælpe med at holde styr på Cassidy så han ikke hopper ned fra bordet igen, griner.
Jeg kan da forsøge, men det var nu så sjovt sidste gang.  :lol:
Ann Hillerslev.

3totter

#93
.

Isht

Hej, jeg er nysgerrig efter at se nogle totter in real life, så har overvejet at komme forbi :) men er ikke sikker på adressen? Er det  muligt/nemt at tage tog derud fra kbh? -nogen der ved hvad det koster? X3

mette11

Albertslund Stadion, Skallerne 14, 2620 Albertslund. Man kan tage toget til Albertslund st. og en bus videre. Desværre kører der ikke længere busser helt ind på stadion, men nogen busser kommer derhen af.

Nanna

Citat fra: Isht Dato 20. Februar 2013, kl. 18:56
Hej, jeg er nysgerrig efter at se nogle totter in real life, så har overvejet at komme forbi :) men er ikke sikker på adressen? Er det  muligt/nemt at tage tog derud fra kbh? -nogen der ved hvad det koster? X3

Hvis du bor i Kbh, er du også velkommen til at komme hjem til mig en dag og hilse på mine :) ´Men ja, som Mette siger, så går der bus fra Albertslund - det tætteste busstop er vist 15 min gang derfra (hvis man da ikke farer vild som jeg gjorde første gang)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Isht

Det lyder da rimeligt :) desværre bor jeg ikke i kbh, men er tilfældigvis hos en ven i kbh i den weekend :) ellers tak for tilbuddet Nanna :)

Anne

Kom endelig og hils på :D Husk at lade være med at tage parfume på hvis du vil nusse ildere, det kan nemlig hos nogle dommere give træk hvis dyrene dufter af parfume.

Ferretale

#99
i morgen i morgen i morgen i mooorrrgen  :dans: :dans:
                                   

Kimilla

Så er min bil pakker og klar, kun få ting mangler - Men det meste er pakket. Alle kræ'ationerne og næsten alt foto grej er lagt ud. :D

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

lille_jill

Vigtig, vigtig !!!
Skal lige gøre opmærksom på, at Chucky nu er blevet gammel og vis nok til at uddele en pris :D
Hvad den går ud på, vil jeg ikke afsløre her. Men husk at kigge i kataloget, hvis det har interesse :)


(bare fordi jeg altid selv glemmer at læse, hvad der står i kataloget og de andre papirer  :-$ )

Volmer

IH hvor jeg glæder mig! Kagen er bagt, dyrene rene og pæne og jeg mangler bare to timer i chokolade butikken så kan jeg komme hjem og pakke det sidste :D

KariN

Nå det bliver en udstilling uden dyrene for mit vedkomne i morgen, Sjulle er for gammel og træt til at komme med (men den beslutning tog jeg for længe siden) og de to andre har dårlig mave, så jeg vil ikke have dem med, både mht smitte risiko for dem og andre dyr. Rigtig øv for de skulle stille i veteran klasser for første gang og det var jeg ret spændt på, for jeg har ikke haft veteraner før nu, men pyt sådan kan det jo desværre gå.

Men jeg glæder mig ril en hyggelig dag :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Christina har gjort det igen! Udstillingen var bare så super hyggelig og godt tilrettelagt. Jeg glæder mig allerede til VIF14

Tak til alle for en super hyggelig udstilling