Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Maniacferretshow 2013

Startet af katjap, 6. December 2012, kl. 12:32

katjap

Citat fra: Kiddo Dato  6. December 2012, kl. 15:40
uuh jeg ville gerne med, men jeg er bange for om Ebi kan deltage, hun er jo meget lille og tynd i det, da hun ikke rigtig kan tage på :(

Der er ikke nogen standart på hvordan ilderen skal se ud, så du kan sagtens udstille hende :)

Shamua

Citat fra: Cille Dato  6. December 2012, kl. 14:59
Jeg er meget fattig lige pt, så jeg kommer nok ikke.
Medmindre jeg finder en gemt guldåre, men har godt nok tvivl om jeg har sådan en gemt et sted :(
Jeg har en meget lille pose guld til dig :P ....  :-$

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2012, kl. 14:13
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 13:16
Super dejligt, dog er jeg lidt ked af, at det ikke er Una i har valgt som "første" dommer, da jeg ikke er specielt glad for Daniela som dommer.

Sjovt nok har jeg det lige omvend.. Super glad for dommervalget.  :P
Meget logisk da vores dyr bestemt ikke minder om hinanden.  :P

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 15:48
Citat fra: Cille Dato  6. December 2012, kl. 14:59
Jeg er meget fattig lige pt, så jeg kommer nok ikke.
Medmindre jeg finder en gemt guldåre, men har godt nok tvivl om jeg har sådan en gemt et sted :(
Jeg har en meget lille pose guld til dig :P ....  :-$
Jeg vil også have en pose guld, men gerne en stoooooor en.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 16:05
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2012, kl. 14:13
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 13:16
Super dejligt, dog er jeg lidt ked af, at det ikke er Una i har valgt som "første" dommer, da jeg ikke er specielt glad for Daniela som dommer.

Sjovt nok har jeg det lige omvend.. Super glad for dommervalget.  :P
Meget logisk da vores dyr bestemt ikke minder om hinanden.  :P

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 15:48
Citat fra: Cille Dato  6. December 2012, kl. 14:59
Jeg er meget fattig lige pt, så jeg kommer nok ikke.
Medmindre jeg finder en gemt guldåre, men har godt nok tvivl om jeg har sådan en gemt et sted :(
Jeg har en meget lille pose guld til dig :P ....  :-$
Jeg vil også have en pose guld, men gerne en stoooooor en.
Det kræver at du først får sat en sum penge ind på min konto :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 16:06
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 16:05
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2012, kl. 14:13
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 13:16
Super dejligt, dog er jeg lidt ked af, at det ikke er Una i har valgt som "første" dommer, da jeg ikke er specielt glad for Daniela som dommer.

Sjovt nok har jeg det lige omvend.. Super glad for dommervalget.  :P
Meget logisk da vores dyr bestemt ikke minder om hinanden.  :P

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 15:48
Citat fra: Cille Dato  6. December 2012, kl. 14:59
Jeg er meget fattig lige pt, så jeg kommer nok ikke.
Medmindre jeg finder en gemt guldåre, men har godt nok tvivl om jeg har sådan en gemt et sted :(
Jeg har en meget lille pose guld til dig :P ....  :-$
Jeg vil også have en pose guld, men gerne en stoooooor en.
Det kræver at du først får sat en sum penge ind på min konto :P
Hva vil du da med mine penge? Spille poker med dem?
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 16:07
Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 16:06
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 16:05
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2012, kl. 14:13
Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 13:16
Super dejligt, dog er jeg lidt ked af, at det ikke er Una i har valgt som "første" dommer, da jeg ikke er specielt glad for Daniela som dommer.

Sjovt nok har jeg det lige omvend.. Super glad for dommervalget.  :P
Meget logisk da vores dyr bestemt ikke minder om hinanden.  :P

Citat fra: Shamua Dato  6. December 2012, kl. 15:48
Citat fra: Cille Dato  6. December 2012, kl. 14:59
Jeg er meget fattig lige pt, så jeg kommer nok ikke.
Medmindre jeg finder en gemt guldåre, men har godt nok tvivl om jeg har sådan en gemt et sted :(
Jeg har en meget lille pose guld til dig :P ....  :-$
Jeg vil også have en pose guld, men gerne en stoooooor en.
Det kræver at du først får sat en sum penge ind på min konto :P
Hva vil du da med mine penge? Spille poker med dem?
næ, sætter dem bare tilbage igen og så har du fået en pose guld :P ... Tror det er en dum idé at spille poker for dem med mit held XD

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg ville jo ha en stooor pose med guld, øv nu føler jeg mig snydt.  :nej:
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2012, kl. 16:17
Jeg ville jo ha en stooor pose med guld, øv nu føler jeg mig snydt.  :nej:
:P  :fnis:

Vh. Marianne

lille_jill

Jeg har tilmeldt mig. 2 gange.. håber jeg. For har ikke fået svar.

Anne

#24
Citat fra: Kiddo Dato  6. December 2012, kl. 15:40
uuh jeg ville gerne med, men jeg er bange for om Ebi kan deltage, hun er jo meget lille og tynd i det, da hun ikke rigtig kan tage på :(
Måske kan hun stille i specialklasse? Jeg kan hjælpe dig med at skaffe dyrlægeerklæring fra ham der behandlede hende som lille, og faktisk har jeg skrevet under i din kontakt på hvorfor hun er sådan, det er jo egentlig en defekt pga sygdom det har standset hendes vækst

Kiddo

Citat fra: Anne Dato  6. December 2012, kl. 19:04
Citat fra: Kiddo Dato  6. December 2012, kl. 15:40
uuh jeg ville gerne med, men jeg er bange for om Ebi kan deltage, hun er jo meget lille og tynd i det, da hun ikke rigtig kan tage på :(
Måske kan hun stille i specialklasse? Jeg kan hjælpe dig med at skaffe dyrlægeerklæring fra ham der behandlede hende som lille, og faktisk har jeg skrevet under i din kontakt på hvorfor hun er sådan, det er jo egentlig en defekt pga sygdom det har standset hendes vækst

ooh ja, jeg vil lige se om det kan lade sig gøre med bil og sådan før jeg gør mig for store forhåbninger.-for skal jo også have fat i en løbegård og alt muligt så jo :)
og hun skal jo også en tur til dyrlægen inden og sådan, og hvis hun nu bliver dårlig efter det og...iiiha
men mange tak for det Anne  :dans:  <3 <3
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Rolig nu.

Ebi har sin vaccine, som gør at hun kan deltage. Så du behøver ikke nødvendigvis en tur til dyrlægen. Det er selvfølgelig svært at vide om hun har et dårligt immunforsvar, men jeg vil tro at det kun er hendes førdøjelse der er ødelagt, da hun på intet tidspunkt har fejlet andet her, heller ikke da hun var så syg at jeg troede hun skulle dø. Hygiejnen på udstillinger er meget god, så hvis du bare selv tænker på ikke at gramse på andres dyr uden at spritte af, og ikke lade andre folk holde hende ind til deres tøj (med undtagelse af hendes opdrætter, som muligvis stjæler hende det meste af dagen), så burde det være fint.

Du behøver ikke en løbegård, et almindeligt bur er fint.

Måske kan du finde en at køre med? Du kan jo prøve at plage Malene om hun vil tage dig med, mod benzinpenge.

Men jeg synes helt sikkert du skal høre dem efter om der er handicap eller specialklasse. HVis ebi var min ilder ville jeg nok høre om jeg kunne stille hende der.

Hun er jo ikke bare en ilder der er naturligt lille, men en ilder der er alt for lille og meget spinkel pga en alvorlig sygdom på et uheldigt tidspunkt i hendes udvikling. det er jo også derfor du fik hende gratis, for hun har jo tydeligvist taget skade, men forhåbentligt er det ikke andet end at hun altså ER en ufatteligt lille og spinkel ilder og som ikke så godt kan tage på. Hun var jo faktisk en af de største tæver i kuldet før hun blev syg, så det er da helt sikkert at det ikke var meningen hun skulle være som hun er nu, men heldigvis at hun overlevede og er en glad lille pige, der ikke aner hvor tæt på var på ikke at være her mere <3

Malene

Du kan sagtens køre med mig. Jeg kører alligevel fra Esbjerg :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Kiddo

 :D
iiha, hvor spændende, jeg skriver en mail i dag til dem og hører ad så :)

det med dyrelæge, er jo fordi hun skal have sin implantat, ikke fordi hun skal vaccineres, for det fandt jeg jo ud af at hun var dækket godt ind over det hele
(da jeg stillede dumme spørgsmål omkring hvalpesyge ;) )
jeg sidder faktisk i dag og kigger efter dyrelæger der er kompetente inde på det område.
(for hun skal filme ikke ind til en der vil behandle hende som var hun en kat!  :nej:)

Citat fra: Anne Dato  6. December 2012, kl. 23:48
Hygiejnen på udstillinger er meget god, så hvis du bare selv tænker på ikke at gramse på andres dyr uden at spritte af, og ikke lade andre folk holde hende ind til deres tøj (med undtagelse af hendes opdrætter, som muligvis stjæler hende det meste af dagen), så burde det være fint.
haha, hvorfor undrer det mig ikke at det var reglen der gjorde en undtagelse  :fnis:
(tossede opdrættermor ;) )
jeg har et fint bur, som hun kan være i, vi brugte det da vi var i sommerhus med hende, den er godt nok ikke så stor som hendes hjem, men god nok til sådan noget her.

Citat fra: Malene Dato  7. December 2012, kl. 04:22
Du kan sagtens køre med mig. Jeg kører alligevel fra Esbjerg :)
iiha Malene mange tak, jeg vender lige hurtigt tilbage, når jeg har fundet ud af om der er en gruppe hun kan stille op i den lille Ebi-glad  :dans:

Nu er jeg jo helt fuld af sommerfugle og julehumør :D
Your problem is you think your problem is your problem

katja74

Hvornår kan/skal man SENEST tilmelde sine dyr ??

Jeg kan nemlig ikke selv deltage, men har en til at udstille dem... mangler "bare" et lift frem & tilbage (hvis ikke dèn der er tiltænkt kommer afsted) :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos